All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Philosophy and Theory of Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43875250" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43875250 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Filozofie a Teorie výchovy

  • Original language description

    Cílem skript je provést studenta obsahem disciplíny. Proto je text strukturován tak, aby se nejdříve seznámil s definicí výchovy. Teprve potom následují kapitoly, věnující se problematice vymezení filozofie výchovy a teorie výchovy jako vědy a předmětu těchto disciplín. Následují kapitoly jsou zaměřené na paradigmata ve filozofii výchovy a teoriích výchovy a samotné teorie, jež je v teorii výchovy nejčastěji objevují. Další kapitoly se věnují výchovnému procesu, jeho cílům, obsahu, principům a podmínkám. Předposlední kapitola je nejširší, zabývá se problematikou hodnot. Poslední potom nastiňuje současné problémy, se kterými se obor potýká a který musí řešit.

  • Czech name

    Filozofie a Teorie výchovy

  • Czech description

    Cílem skript je provést studenta obsahem disciplíny. Proto je text strukturován tak, aby se nejdříve seznámil s definicí výchovy. Teprve potom následují kapitoly, věnující se problematice vymezení filozofie výchovy a teorie výchovy jako vědy a předmětu těchto disciplín. Následují kapitoly jsou zaměřené na paradigmata ve filozofii výchovy a teoriích výchovy a samotné teorie, jež je v teorii výchovy nejčastěji objevují. Další kapitoly se věnují výchovnému procesu, jeho cílům, obsahu, principům a podmínkám. Předposlední kapitola je nejširší, zabývá se problematikou hodnot. Poslední potom nastiňuje současné problémy, se kterými se obor potýká a který musí řešit.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů