All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

About the Results of Adult Learners´Research in Relationship with Inklusive Education of Roma People

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521683" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521683 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    O výsledcích výzkumu dospělých studentů ve vztahu k inkluzivní edukaci Romů

  • Original language description

    V současné době probíhá proces inkluze, který umožňuje také Romům vřadit se do hlavního vzdělávacího proudu. Hledají se nové metody, ale zapomíná se na modely úspěšné edukace romských žáků v minulosti. Takový model vytvořil sociální pedagog a andragog Miroslav Dědič v padesátých letech v Květušíně na Šumavě. Ke svým edukačním úspěchům si potřeboval vytvořit i korektní přístup k dospělým Romům, rodičům dětí. Dnes je tento projekt kritizován formou filmu Zatajené dopisy, který akcentuje negativní jevy v Dědičově výchově a nevšímá si úspěchů, kterých bylo reálně dosaženo. Příspěvek se zabývá výzkumem názorů dospělých studentů, andragogů a sociálních pedagogů na tuto situaci a možností využití tohoto modelu pro praxi dnes.

  • Czech name

    O výsledcích výzkumu dospělých studentů ve vztahu k inkluzivní edukaci Romů

  • Czech description

    V současné době probíhá proces inkluze, který umožňuje také Romům vřadit se do hlavního vzdělávacího proudu. Hledají se nové metody, ale zapomíná se na modely úspěšné edukace romských žáků v minulosti. Takový model vytvořil sociální pedagog a andragog Miroslav Dědič v padesátých letech v Květušíně na Šumavě. Ke svým edukačním úspěchům si potřeboval vytvořit i korektní přístup k dospělým Romům, rodičům dětí. Dnes je tento projekt kritizován formou filmu Zatajené dopisy, který akcentuje negativní jevy v Dědičově výchově a nevšímá si úspěchů, kterých bylo reálně dosaženo. Příspěvek se zabývá výzkumem názorů dospělých studentů, andragogů a sociálních pedagogů na tuto situaci a možností využití tohoto modelu pro praxi dnes.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů