Value orientation of pupils with intercultural family background: comparison of given and self-selected values
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523519" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523519 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/17351/Kompetencje%20spo%c5%82eczne%20w%20procesie%20redukcji%20deficyt%c3%b3w%20i%20rozwi%c4%85zywania%20problem%c3%b3w%20jednostek%20i%20wsp%c3%b3lnoty.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/17351/Kompetencje%20spo%c5%82eczne%20w%20procesie%20redukcji%20deficyt%c3%b3w%20i%20rozwi%c4%85zywania%20problem%c3%b3w%20jednostek%20i%20wsp%c3%b3lnoty.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnotova orientace zaku z interkulturniho rodinneho prostredi: komparace hodnot předlozených a samostatně zvolených.
Original language description
Tato studie komparuje předložené a samostatně zvolené hodnoty žáků z interkulturního rodinného prostředí, žijících v České republice. V těchto rodinách se protíná několik kultur, mající vliv na tvorbu hodnotových preferencí dětí, vyrůstajících v těchto rodinách. V první fázi výzkumu byly žákům předloženy hodnoty v dotazníkovém šetřenía ve fázi druhé si je samostatně volili technikou Credo Mem. Následně bylyhodnotyz obou metod analyzovány a komparovány.
Czech name
Hodnotova orientace zaku z interkulturniho rodinneho prostredi: komparace hodnot předlozených a samostatně zvolených.
Czech description
Tato studie komparuje předložené a samostatně zvolené hodnoty žáků z interkulturního rodinného prostředí, žijících v České republice. V těchto rodinách se protíná několik kultur, mající vliv na tvorbu hodnotových preferencí dětí, vyrůstajících v těchto rodinách. V první fázi výzkumu byly žákům předloženy hodnoty v dotazníkovém šetřenía ve fázi druhé si je samostatně volili technikou Credo Mem. Následně bylyhodnotyz obou metod analyzovány a komparovány.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
SOCIALIA 2018 Socjopedagogiczne wyzwania w epoce dynamicznych zmian. Kompetencje społeczne w procesie redukcji deficytów i rozwiązywania problemów jednostki oraz wspólnoty
ISBN
978-83-65621-24-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
55-63
Publisher name
Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB
Place of publication
Dabrowa Górnicza
Event location
Dabrowa Górnicza
Event date
Nov 15, 2018
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—