All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

University teacher : education, practice, position.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63524068" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63524068 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/45874" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/45874</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vysokoškolský učitel : vzdělávání, praktiky, pozice

  • Original language description

    Tato publikace přináší poznatky k tématu, jemuž se v celosvětovém měřítku věnuje málo výzkumné pozornosti. Jedná se přitom o téma, které se dotýká široké komunity výzkumníků – ve většině případů totiž na základě své vědecké práce předávají zkušenosti nové generaci studentů prostřednictvím výuky na vysoké škole. Vysokoškolský učitel působí v několika rolích a musí naplňovat množství činností – vyučovací, konzultační, školící, organizační, administrativní či řídící. Jak se mu tedy daří vypořádat se s řadou úkolů, jež se pod každodenními činnostmi skrývají? Na podstatu daného problému se zásadně zaměřuje již první kapitola, ovšem v této publikaci nahlédneme rovněž na práci školitele doktorských studentů, seznámíme se prostřednictvím případové studie s cíli i výsledky rozvoje kompetencí akademika pronikajícího do vysokoškolské pedagogiky. V publikaci najdeme dále příspěvky, jejichž význam spočívá v mapování různých aspektů kariéry vysokoškolských učitelů (profesní či sociální). V rámci současných požadavků a změn ve společnosti se dotkneme i možností rozvoje interkulturní kompetence vysokoškolského učitele.

  • Czech name

    Vysokoškolský učitel : vzdělávání, praktiky, pozice

  • Czech description

    Tato publikace přináší poznatky k tématu, jemuž se v celosvětovém měřítku věnuje málo výzkumné pozornosti. Jedná se přitom o téma, které se dotýká široké komunity výzkumníků – ve většině případů totiž na základě své vědecké práce předávají zkušenosti nové generaci studentů prostřednictvím výuky na vysoké škole. Vysokoškolský učitel působí v několika rolích a musí naplňovat množství činností – vyučovací, konzultační, školící, organizační, administrativní či řídící. Jak se mu tedy daří vypořádat se s řadou úkolů, jež se pod každodenními činnostmi skrývají? Na podstatu daného problému se zásadně zaměřuje již první kapitola, ovšem v této publikaci nahlédneme rovněž na práci školitele doktorských studentů, seznámíme se prostřednictvím případové studie s cíli i výsledky rozvoje kompetencí akademika pronikajícího do vysokoškolské pedagogiky. V publikaci najdeme dále příspěvky, jejichž význam spočívá v mapování různých aspektů kariéry vysokoškolských učitelů (profesní či sociální). V rámci současných požadavků a změn ve společnosti se dotkneme i možností rozvoje interkulturní kompetence vysokoškolského učitele.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů