All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Management of Hospitality and Tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28160%2F15%3A43875338" target="_blank" >RIV/70883521:28160/15:43875338 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Food and Beverage Management ( marketingový plán, nákup, výroba, prodej a odbyt)

  • Original language description

    Cílem odborné publikace je popsat a vysvětlit význam a činnost všech jednotlivých organizačních složek, hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesních vazeb mezi nimi a seznámit čtenáře s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl pomocí systematičnosti této knihy přispět k získání specifických odborných znalostí absolventů středních škol různého zaměření, kteří se vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Kniha je souhrnem znalostí a zkušeností odborníků a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.

  • Czech name

    Food and Beverage Management ( marketingový plán, nákup, výroba, prodej a odbyt)

  • Czech description

    Cílem odborné publikace je popsat a vysvětlit význam a činnost všech jednotlivých organizačních složek, hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesních vazeb mezi nimi a seznámit čtenáře s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře. Dále si autoři kladou za cíl pomocí systematičnosti této knihy přispět k získání specifických odborných znalostí absolventů středních škol různého zaměření, kteří se vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Kniha je souhrnem znalostí a zkušeností odborníků a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Management hotelnictví a cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-7204-928-8

  • Number of pages of the result

    16

  • Pages from-to

    170-185

  • Number of pages of the book

    265

  • Publisher name

    Akademické nakladatelství CERM

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter