SIMULATION OF THE INTEGRATED RESCUE SYSTEM UNITS INTERVENTION DURING THE REALTRAFFIC ACCIDENT
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28160%2F21%3A63537158" target="_blank" >RIV/70883521:28160/21:63537158 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/1671/1462" target="_blank" >https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/1671/1462</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.46585/pc.2021.1.1671" target="_blank" >10.46585/pc.2021.1.1671</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
SIMULACE ZÁSAHU SLOŽEK INTEGROVANÉHO ZÁCHRANNÉHO SYSTÉMU PŘI REÁLNÉ DOPRAVNÍ NEHODĚ
Original language description
Článek je věnovaný problematice záchranných a likvidačních prací složek integrovaného záchranného systému při reálné dopravní nehodě bez přítomnosti nebezpečných látek. V dnešní době se stále častěji setkáváme s mimořádnými událostmi různého charakteru, kdy významnou část zahrnují právě dopravní nehody. Teoretické i praktické poznatky ukazují, že zajištění požadované úrovně spolupráce záchranných složek může přispět ke snížení ztrát na lidských životech a snížení poškození zdraví účastníků zasažených mimořádnou událostí. Cílem článku je simulace společného zásahu složek integrovaného záchranného systému při reálné dopravní nehodě. K dosažení uvedeného cíle je použita síťová analýza, konkrétně metoda kritické cesty, která představuje sled vzájemně závislých činností s nejmenší časovou rezervou. Získané výsledky demonstrují jednu z možných variant optimalizace zkoumané činnosti složek integrovaného záchranného systému při řešení dopravní nehody.
Czech name
SIMULACE ZÁSAHU SLOŽEK INTEGROVANÉHO ZÁCHRANNÉHO SYSTÉMU PŘI REÁLNÉ DOPRAVNÍ NEHODĚ
Czech description
Článek je věnovaný problematice záchranných a likvidačních prací složek integrovaného záchranného systému při reálné dopravní nehodě bez přítomnosti nebezpečných látek. V dnešní době se stále častěji setkáváme s mimořádnými událostmi různého charakteru, kdy významnou část zahrnují právě dopravní nehody. Teoretické i praktické poznatky ukazují, že zajištění požadované úrovně spolupráce záchranných složek může přispět ke snížení ztrát na lidských životech a snížení poškození zdraví účastníků zasažených mimořádnou událostí. Cílem článku je simulace společného zásahu složek integrovaného záchranného systému při reálné dopravní nehodě. K dosažení uvedeného cíle je použita síťová analýza, konkrétně metoda kritické cesty, která představuje sled vzájemně závislých činností s nejmenší časovou rezervou. Získané výsledky demonstrují jednu z možných variant optimalizace zkoumané činnosti složek integrovaného záchranného systému při řešení dopravní nehody.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Perner´s contact
ISSN
1801-674X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2021
Issue of the periodical within the volume
16(1)
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
"nečíslováno"
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—