From implicit theories of teaching to implicit educational knowledge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28610%2F05%3A63503691" target="_blank" >RIV/70883521:28610/05:63503691 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem.
Original language description
Monografie je pojatá jako soubor prací. Základním tématem všech prací je popis implicitních dovedností, integrující tři klíčové pojmy: implicitné teorie, pedagogické situace a pedagogické zkušeností.
Czech name
Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem.
Czech description
Monografie je pojatá jako soubor prací. Základním tématem všech prací je popis implicitních dovedností, integrující tři klíčové pojmy: implicitné teorie, pedagogické situace a pedagogické zkušeností.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-7315-092-1
Number of pages
100
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—