Writing of mathematic texts in Finacial mathematics course in LMS Moodle
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231001723" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1001723 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Psaní matematického textu v kurzu Finanční matematika v LMS Moodle
Original language description
Tento článek dává odpověď autorům matematických textů na často kladenou zásadní otázku Jak psát matematické vzorce v LMS Moodle? Nejde o seznam všech dostupných možností, článek seznamuje čtenáře se dvěma rozdílnými způsoby, jak zapisovat v LMS Moodle matematický text bohatý na užití matematických vzorců. První způsob využití MS Equation 3.0 doporučil lektor projektu, druhý způsob vyuţití programu WinEdt si oblíbila pro jeho v článku popsané kvality autorka. Oba uvedené příklady dávají na první pohled esteticky pěkné výstupy a je v možnostech každého uživatele bez hlubších IT dovedností algoritmus jejich použití vstřebat. V závěru je ovšem provedeno jejich srovnání, kdy byl jednoznačně kladen důraz na možnost rychlé následné editace při opravě nalezené chyby či potřebě komplikovaný vzorec zkopírovat a poupravit, abychom se mohli vyhnout zdlouhavému tvoření nového od začátku.
Czech name
Psaní matematického textu v kurzu Finanční matematika v LMS Moodle
Czech description
Tento článek dává odpověď autorům matematických textů na často kladenou zásadní otázku Jak psát matematické vzorce v LMS Moodle? Nejde o seznam všech dostupných možností, článek seznamuje čtenáře se dvěma rozdílnými způsoby, jak zapisovat v LMS Moodle matematický text bohatý na užití matematických vzorců. První způsob využití MS Equation 3.0 doporučil lektor projektu, druhý způsob vyuţití programu WinEdt si oblíbila pro jeho v článku popsané kvality autorka. Oba uvedené příklady dávají na první pohled esteticky pěkné výstupy a je v možnostech každého uživatele bez hlubších IT dovedností algoritmus jejich použití vstřebat. V závěru je ovšem provedeno jejich srovnání, kdy byl jednoznačně kladen důraz na možnost rychlé následné editace při opravě nalezené chyby či potřebě komplikovaný vzorec zkopírovat a poupravit, abychom se mohli vyhnout zdlouhavému tvoření nového od začátku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
E-learning na VŠ s využitím LMS Moodle
ISBN
978-80-87035-39-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
26-33
Publisher name
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Place of publication
Jihlava
Event location
Jihlava
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—