All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Writing of mathematic texts in Finacial mathematics course in LMS Moodle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231001723" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1001723 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Psaní matematického textu v kurzu Finanční matematika v LMS Moodle

  • Original language description

    Tento článek dává odpověď autorům matematických textů na často kladenou zásadní otázku Jak psát matematické vzorce v LMS Moodle? Nejde o seznam všech dostupných možností, článek seznamuje čtenáře se dvěma rozdílnými způsoby, jak zapisovat v LMS Moodle matematický text bohatý na užití matematických vzorců. První způsob využití MS Equation 3.0 doporučil lektor projektu, druhý způsob vyuţití programu WinEdt si oblíbila pro jeho v článku popsané kvality autorka. Oba uvedené příklady dávají na první pohled esteticky pěkné výstupy a je v možnostech každého uživatele bez hlubších IT dovedností algoritmus jejich použití vstřebat. V závěru je ovšem provedeno jejich srovnání, kdy byl jednoznačně kladen důraz na možnost rychlé následné editace při opravě nalezené chyby či potřebě komplikovaný vzorec zkopírovat a poupravit, abychom se mohli vyhnout zdlouhavému tvoření nového od začátku.

  • Czech name

    Psaní matematického textu v kurzu Finanční matematika v LMS Moodle

  • Czech description

    Tento článek dává odpověď autorům matematických textů na často kladenou zásadní otázku Jak psát matematické vzorce v LMS Moodle? Nejde o seznam všech dostupných možností, článek seznamuje čtenáře se dvěma rozdílnými způsoby, jak zapisovat v LMS Moodle matematický text bohatý na užití matematických vzorců. První způsob využití MS Equation 3.0 doporučil lektor projektu, druhý způsob vyuţití programu WinEdt si oblíbila pro jeho v článku popsané kvality autorka. Oba uvedené příklady dávají na první pohled esteticky pěkné výstupy a je v možnostech každého uživatele bez hlubších IT dovedností algoritmus jejich použití vstřebat. V závěru je ovšem provedeno jejich srovnání, kdy byl jednoznačně kladen důraz na možnost rychlé následné editace při opravě nalezené chyby či potřebě komplikovaný vzorec zkopírovat a poupravit, abychom se mohli vyhnout zdlouhavému tvoření nového od začátku.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    E-learning na VŠ s využitím LMS Moodle

  • ISBN

    978-80-87035-39-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    26-33

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article