All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social Networks Supporting Regional Food Brands in Vysočina Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231004416" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1004416 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociální sítě tvořené pro budování regionálních značek potravin v Kraji Vysočina

  • Original language description

    V příspěvku je představena základní teorie sociálních sítí, jejich typologie. Na tuto část navazuje popis sítí vytvořených v souvislosti s budováním regionálních značek v Kraji Vysočina, jako prostředku regionálního rozvoje. Tyto sítě jsou následně porovnány na základě daných kritérií. Tím základním je znalost těchto regionálních značek mezi spotřebiteli v Kraji Vysočina a výskyt informací o těchto značkách v médiích, a to na základě kvantitativního výzkumu mezi obyvateli kraje a media monitoringu. Závěr přináší náměty pro další výzkum synergie regionálního rozvoje v souvislosti s tvorbou sítí a regionálního značení.

  • Czech name

    Sociální sítě tvořené pro budování regionálních značek potravin v Kraji Vysočina

  • Czech description

    V příspěvku je představena základní teorie sociálních sítí, jejich typologie. Na tuto část navazuje popis sítí vytvořených v souvislosti s budováním regionálních značek v Kraji Vysočina, jako prostředku regionálního rozvoje. Tyto sítě jsou následně porovnány na základě daných kritérií. Tím základním je znalost těchto regionálních značek mezi spotřebiteli v Kraji Vysočina a výskyt informací o těchto značkách v médiích, a to na základě kvantitativního výzkumu mezi obyvateli kraje a media monitoringu. Závěr přináší náměty pro další výzkum synergie regionálního rozvoje v souvislosti s tvorbou sítí a regionálního značení.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Scientific Papers of the University of Pardubice

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    29

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    61-73

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database