Hidden Advertising in Women's Magazines
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006620" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006620 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Skrytá reklama v časopisech pro ženy
Original language description
Skrytá reklama v českých časopisech je nelegální a negativní jev, který není dostatečně postihován a jehož následky se často podceňují. Cílem článku je v dané skupině časopisů pro ženy rozpoznat případy skryté reklamy a upozornit tak na výskyt tohoto jevu. Skrytá reklama byla sledována a analyzována po dobu 3 měsíců v určených časopisech pro ženy.
Czech name
Skrytá reklama v časopisech pro ženy
Czech description
Skrytá reklama v českých časopisech je nelegální a negativní jev, který není dostatečně postihován a jehož následky se často podceňují. Cílem článku je v dané skupině časopisů pro ženy rozpoznat případy skryté reklamy a upozornit tak na výskyt tohoto jevu. Skrytá reklama byla sledována a analyzována po dobu 3 měsíců v určených časopisech pro ženy.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
12
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
80-82
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—