All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

LMS Moodle Competitiveness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231007017" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1007017 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Konkurenceschopnost LMS Moodle

  • Original language description

    E-learning (či blended learning)je v dnešní době velmi populární oblastí zasahující do výukového procesu na všech úrovních vzdělávání. Na VŠPJ byl trend využívání e-learningu nastolen v roce 2009 zapojením se do projektu tvorby e-learningových opor (v letech 2009 - 2012 vytvořeno tzv. e-opory pro 150 předmětů). Prostředím pro přípravu e-opor se stal LMS Moodle. Cílem tohoto článku je posoudit, zda je LMS Moodle stále dobrým, široce využívaným a konkurenceschopným prostředím. Práce předkládá souhrnnou tabulku používání e-learningových systémů na vysokých školách v České republice a ukazuje i využití LMS Moodle v jiných zemích.

  • Czech name

    Konkurenceschopnost LMS Moodle

  • Czech description

    E-learning (či blended learning)je v dnešní době velmi populární oblastí zasahující do výukového procesu na všech úrovních vzdělávání. Na VŠPJ byl trend využívání e-learningu nastolen v roce 2009 zapojením se do projektu tvorby e-learningových opor (v letech 2009 - 2012 vytvořeno tzv. e-opory pro 150 předmětů). Prostředím pro přípravu e-opor se stal LMS Moodle. Cílem tohoto článku je posoudit, zda je LMS Moodle stále dobrým, široce využívaným a konkurenceschopným prostředím. Práce předkládá souhrnnou tabulku používání e-learningových systémů na vysokých školách v České republice a ukazuje i využití LMS Moodle v jiných zemích.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků ze 7. ročníku mezinárodní vědecké konference Konkurence

  • ISBN

    978-80-88064-14-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    178-188

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Jan 1, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article