All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Recognoscation of robust tools for measuring financial literacy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000046" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000046 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vspj.cz/tvurci-cinnost-a-projekty/casopisy-vspj/logos-polytechnikos" target="_blank" >https://www.vspj.cz/tvurci-cinnost-a-projekty/casopisy-vspj/logos-polytechnikos</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rekognoskace robustního nástroje pro měření finanční gramotnosti

  • Original language description

    V příspěvku je diskutována OECD doporučená forma šetření finanční gramotnosti prostřednictvím standardizovaného dotazníkového šetření, a nová forma šetření inspirovaná světovým výzkumem autorů Lusardi and Mitchell, prostřednictvím jejich "tří klíčových otázek finanční gramotnosti". Příspěvek předkládá výsledky šetření finanční gramotnosti inspirované otázkami OECD, které proběhlo na Vysoké škole polytechnické Jihlava. Byl potvrzen pozitivní vztah mezi znalostmi a risk-averzním chováním studentů v oblasti osobních financí. Pro další fázi výzkumu je vytipován robustnější a efektivnější způsob, jak získat informace o úrovni finanční gramotnosti na Vysoké škole polytechnické Jihlava

  • Czech name

    Rekognoskace robustního nástroje pro měření finanční gramotnosti

  • Czech description

    V příspěvku je diskutována OECD doporučená forma šetření finanční gramotnosti prostřednictvím standardizovaného dotazníkového šetření, a nová forma šetření inspirovaná světovým výzkumem autorů Lusardi and Mitchell, prostřednictvím jejich "tří klíčových otázek finanční gramotnosti". Příspěvek předkládá výsledky šetření finanční gramotnosti inspirované otázkami OECD, které proběhlo na Vysoké škole polytechnické Jihlava. Byl potvrzen pozitivní vztah mezi znalostmi a risk-averzním chováním studentů v oblasti osobních financí. Pro další fázi výzkumu je vytipován robustnější a efektivnější způsob, jak získat informace o úrovni finanční gramotnosti na Vysoké škole polytechnické Jihlava

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50206 - Finance

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    LOGOS POLYTECHNIKOS

  • ISSN

    1804-3682

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    168-180

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database