All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

(NON -)Interaction as a motivational medium not only in the economic education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F18%3AN0100143" target="_blank" >RIV/71226401:_____/18:N0100143 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    (Ne)interakce jako prostředek motivace nejenom v ekonomickém vzdělávání

  • Original language description

    Článek prezentuje výsledky výzkumu z roku 2018, který je zaměřen na motivaci studentů vysokých škol. Cílem bylo analyzovat intenzitu motivačních účinků interakce a neinterakci učitele při výuce předmětu Ekonomika studentů Vysoké školy polytechnické Jihlavy. Současně je porovnána intenzita motivace mezi studenty ekonomického a technického oboru. Bylo zjištěno, že neinteraktivní prostředky jsou pro studenty technických oborů více motivující než pro studenty ekonomických oborů. Největší motivační účinek byl zjištěn u obou oborů pro interakci mezi učitelem a žákem ve formě živých případových studií z praxe.

  • Czech name

    (Ne)interakce jako prostředek motivace nejenom v ekonomickém vzdělávání

  • Czech description

    Článek prezentuje výsledky výzkumu z roku 2018, který je zaměřen na motivaci studentů vysokých škol. Cílem bylo analyzovat intenzitu motivačních účinků interakce a neinterakci učitele při výuce předmětu Ekonomika studentů Vysoké školy polytechnické Jihlavy. Současně je porovnána intenzita motivace mezi studenty ekonomického a technického oboru. Bylo zjištěno, že neinteraktivní prostředky jsou pro studenty technických oborů více motivující než pro studenty ekonomických oborů. Největší motivační účinek byl zjištěn u obou oborů pro interakci mezi učitelem a žákem ve formě živých případových studií z praxe.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Média a vzdělávání 2018 – Media & Education 2018

  • ISBN

    978-80-87570-41-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    14-17

  • Publisher name

    Extrasystem Praha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha (elektronická konference)

  • Event date

    Nov 20, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article