Railway constructions from the care of monuments´point of view
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75032333%3A_____%2F03%3A10000001" target="_blank" >RIV/75032333:_____/03:10000001 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Drážní stavitelství z pohledu památkové péče
Original language description
Stavba Severní dráhy císaře Ferdinanda byla zahájena v roce 1836 ve Vídni, její hlavní trať probíhala územím České republiky z Břeclavi do Bohumína a větvila se zde do tří odbočných křídel: Břeclav - Brno, Přerov - Olomouc, Svinov - Opava. Článek se zaměřuje na slohový, stavební a typologický vývoj a uspořádání stavebního fondu jednotlivých nádraží jmenovaných tratí na území ČR v návaznosti na provozní požadavky železnice od počátku do současnosti. Stavby jsou rozděleny do jednotlivých typů podle funkce. Na konkrétních případech je popsána praxe a zkušenosti památkové péče při obnově jednotlivých staveb.
Czech name
Drážní stavitelství z pohledu památkové péče
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Zprávy památkové péče
ISSN
1210-5538
e-ISSN
—
Volume of the periodical
63
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
188-200
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—