All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Corporate and Social Responsibility in Retail

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F10%3A00000223" target="_blank" >RIV/75081431:_____/10:00000223 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Společenská odpovědnost firem v maloobchodě

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou společenské odpovědnosti obchodních firem. Mnoho firem již poznalo, že jejich společenská odpovědnost je významným konkurenčním faktorem. Udržitelný rozvoj je kombinací tří aspektů: ekologického, ekonomického a sociálního. Maximalizace potenciálu z hlediska optimalizace odbytového řetězce, vymezení možností úspor spotřeby energie i vody, řízení odpadového hospodářství, využívání nových šetrných technologií a přínos k pověsti podniku v očích zákazníků i zaměstnanců, to vše se stává důležitým aspektem uvažování pro více a více obchodníků. Přejímají také větší odpovědnost ke svým zaměstnancům. Může se jednat o tvorbu pracovišť respektujících ekologická hlediska, přijímání opatření respektujících zdravotní kritéria a přebírání odpovědnosti za tvorbu nových pracovních míst. Zodpovědnéchování obchodníků se zaměřuje také na podporu lokálních aktivit a rozvoje obcí.

  • Czech name

    Společenská odpovědnost firem v maloobchodě

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou společenské odpovědnosti obchodních firem. Mnoho firem již poznalo, že jejich společenská odpovědnost je významným konkurenčním faktorem. Udržitelný rozvoj je kombinací tří aspektů: ekologického, ekonomického a sociálního. Maximalizace potenciálu z hlediska optimalizace odbytového řetězce, vymezení možností úspor spotřeby energie i vody, řízení odpadového hospodářství, využívání nových šetrných technologií a přínos k pověsti podniku v očích zákazníků i zaměstnanců, to vše se stává důležitým aspektem uvažování pro více a více obchodníků. Přejímají také větší odpovědnost ke svým zaměstnancům. Může se jednat o tvorbu pracovišť respektujících ekologická hlediska, přijímání opatření respektujících zdravotní kritéria a přebírání odpovědnosti za tvorbu nových pracovních míst. Zodpovědnéchování obchodníků se zaměřuje také na podporu lokálních aktivit a rozvoje obcí.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Littera Scripta

  • ISSN

    1802-503X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    roč. 3

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    178-187

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database