All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of Models for Calculating the Density of the Traffic Flow

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F13%3A00000359" target="_blank" >RIV/75081431:_____/13:00000359 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Porovnání modelů pro výpočet hustoty dopravního toku

  • Original language description

    Tento příspěvek navazuje na předchozí práci publikovanou v tomto časopise v čísle 2/2013. Stejně jako v předchozím díle je i zde předmětem zkoumání srovnání přístupů k modelování dynamických dopravních jevů. Opět budeme pracovat s tzv. makromodelem pohlížejícím na modelovaný systém z globálního hlediska a mikromodelem, který vychází z chování základních stavebních elementů účastnících se děje. Tentokrát se zaměříme na analýzu výsledků získaných simulační technikou a řešením příslušné parciální diferenciální rovnice numerickou metodou. Zkoumány budou průběhy hustot vozidel v čase a prostoru. Cílem článku je opět porovnání výstupů obou modelů s důrazem na zachycení detailů přechodového jevu.

  • Czech name

    Porovnání modelů pro výpočet hustoty dopravního toku

  • Czech description

    Tento příspěvek navazuje na předchozí práci publikovanou v tomto časopise v čísle 2/2013. Stejně jako v předchozím díle je i zde předmětem zkoumání srovnání přístupů k modelování dynamických dopravních jevů. Opět budeme pracovat s tzv. makromodelem pohlížejícím na modelovaný systém z globálního hlediska a mikromodelem, který vychází z chování základních stavebních elementů účastnících se děje. Tentokrát se zaměříme na analýzu výsledků získaných simulační technikou a řešením příslušné parciální diferenciální rovnice numerickou metodou. Zkoumány budou průběhy hustot vozidel v čase a prostoru. Cílem článku je opět porovnání výstupů obou modelů s důrazem na zachycení detailů přechodového jevu.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    BA - General mathematics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Silnice Železnice

  • ISSN

    1801-822X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    roč. 8

  • Issue of the periodical within the volume

    5

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    110-112

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database