Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republice - Jak posoudit digitální zralost
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002302" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002302 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.grada.cz/digitalni-transformace-pro-inovace-obchodnich-mode-12744/" target="_blank" >https://www.grada.cz/digitalni-transformace-pro-inovace-obchodnich-mode-12744/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republice - Jak posoudit digitální zralost
Original language description
"Úvodní části knihy jsou věnovány trendům digitalizace ve světě a v Evropě a hybným silám digitální transformace obchodních podnikových modelů. Specifi kována je kategorie digitální zralosti a úrovně digitální zralosti, obchodní modely a jejich typologie včetně procesu jejich digitalizace. Následují kapitoly zahrnující problematiku obchodní strategie, podnikových procesů, podnikové výkonnosti a konkurenceschopnosti a inovačního potenciálu obchodních modelů. V navazující části jsou defi novány dopady digitalizace pro podnikovou praxi. Mezi stěžejní kapitoly náleží ty z oblasti metodologických přístupů k měření digitální transformace a digitální zralosti, klasifi kace přístupů měření digitální transformace obchodních modelů a charakteristiky výchozího konceptu digitální transformace podnikatelských aktivit. Ty jsou ukotveny v rámci hodnotového řetězce. Prezentován je i nově navržený metodický postup ke stanovení digitální zralosti podniku, včetně ukázek z navazujícího manuálu zpracovaného jako součást nově navrženémetodiky. V závěrečných částech knihy je prezentováno shrnutí metodologického rámce nově navržené metodiky, včetně nástrojů podnikové digitalizace a příkladů (scénářů) možného postupu digitalizace v různých typech podniků. Odborná kniha je dle provedené rešerše první publikací v České republice zaměřenou na digitalizační inovaci obchodních modelů. Lze ji tedy považovat za první kvalitativní posun v řešení této problematiky. Takto ucelený, teoreticky vymezený základ, a současně i prakticky pojaté řešení a výstupy s sebou nesou prvky jedinečnosti a originality v přístupu, stanoveném postupu i v prezentaci získaných výstupů. Kniha přináší zcela nové poznatky z oblasti digitalizace a projekce obchodních podnikových modelů. Součástí knihy jsou i stručné výtahy z jednotlivých praktických manuálů, popisy vzorových scénářů, nástroje hodnocení úrovně digitální zralosti podniku včetně očekávaných dopadů na obchodní výkonnost MSP."
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TL02000215" target="_blank" >TL02000215: Digital Transformation for Business Model Innovations in Small and Medium Sized Enterprises in the Czech Republic</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
9788027166046
Number of pages
312
Publisher name
GRADA Publishing, a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—