All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How to manage a business in a crisis period - Experiences from the pandemic and factors that influenced the success of businesses in dealing with a crisis situation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002306" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002306 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak na řízení podniku v krizovém období - Zkušenosti z pandemie a faktory, které ovlivnily úspěšnost podniků vypořádat se s krizovou situací

  • Original language description

    Workshop byl realizován formou interaktivních kulatých stolů, v rámci kterých byly se zástupci podnikatelů konzultovány: • výsledky realizovaných šetření • aktuální stav podniků po pandemii COVID-19 • schopnost podniků vypořádat se s krizovou situací • hlavní faktory úspěchu podniků při překonání krizové situace • výměna zkušeností mezi podnikateli Interaktivní workshop byl uspořádán formou stánku v rámci Sněmu Hospodářské komory ČR s cílem oslovit širokou paletu zástupců podnikatelské veřejnosti a prezentovat zjištění z realizovaných šetření a zapojit je do interaktivní konzultace. Konzultací se v rámci workshopu zúčastnilo přes 30 podnikatelů, kterým byly prezentovány výstupy projektu a kteří se zapojili do diskuse v rámci kulatých stolů.

  • Czech name

    Jak na řízení podniku v krizovém období - Zkušenosti z pandemie a faktory, které ovlivnily úspěšnost podniků vypořádat se s krizovou situací

  • Czech description

    Workshop byl realizován formou interaktivních kulatých stolů, v rámci kterých byly se zástupci podnikatelů konzultovány: • výsledky realizovaných šetření • aktuální stav podniků po pandemii COVID-19 • schopnost podniků vypořádat se s krizovou situací • hlavní faktory úspěchu podniků při překonání krizové situace • výměna zkušeností mezi podnikateli Interaktivní workshop byl uspořádán formou stánku v rámci Sněmu Hospodářské komory ČR s cílem oslovit širokou paletu zástupců podnikatelské veřejnosti a prezentovat zjištění z realizovaných šetření a zapojit je do interaktivní konzultace. Konzultací se v rámci workshopu zúčastnilo přes 30 podnikatelů, kterým byly prezentovány výstupy projektu a kteří se zapojili do diskuse v rámci kulatých stolů.

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL04000191" target="_blank" >TL04000191: Restart of SMEs: Specification of impacts of the COVID-19 pandemic on SMEs and identification of successful crisis response factors and definition of development scenarios by impact typology and category of SMEs</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    online

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    30

  • Foreign attendee count

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce