Verification methodology Investment marketing in choic enviromental account.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%3AJ22%2F98%3A265300037" target="_blank" >RIV:J22/98:265300037 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
—
Original language name
Ověřování metodiky investičního marketingu na vybraném ekologickém případu.
Original language description
—
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
X - Unclassified
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F95%2F0136" target="_blank" >GA402/95/0136: Transformation Marketing-Methology of Impementation of Marketing and Marketing Management in Privatizated Firms in Czech Republic</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
1998
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů