Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Logické úlohy na 1. stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00025912" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00025912 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Logické úlohy na 1. stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek obsahuje soubor deseti úloh z korespodenčního matematického semináře pro žáky 4. až 6. ročníku ZŠ, jejichž řešení vyžaduje logickou úvahu. Cílem je poukázat na to, že tyto úlohy lze zadat i žákům 1. stupně základní školy. Tím si žáci na podobnýtyp úloh zvykají, neboť logické úlohy se vyskytují jak v matematických soutěžích, tak i v přijímacích zkouškách nejen na střední, ale i na vysoké školy.

  • Název v anglickém jazyce

    LOGICS PROBLEMS IN ELEMENTARY MATHEMATIC EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    The article contains a set of 10 problems from the mathematical seminar Malynár for pupils of the 4th to 6th grades of the primary school, the solving of which needs logical thinking. These problems develop pupils thinking and practise their abilities oflogical conclusions. Pupils are getting used to such types of tasks because logical problems appear both in mathematical competitions and entrance exams for not only secondary schools but also universities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy

  • ISBN

    978-80-244-1963-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku