Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

LESSONS LEARNED FROM REMOTE EDUCATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23670%2F21%3A43963600" target="_blank" >RIV/49777513:23670/21:43963600 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://acc-ern.tul.cz/acc-journal/archiv" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/acc-journal/archiv</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2021-3-008" target="_blank" >10.15240/tul/004/2021-3-008</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    LESSONS LEARNED FROM REMOTE EDUCATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article focuses on some aspects of remote education that can be implemented in face-to-face classes in order to improve and enhance the teaching/learning process. The authors present the results of the questionnaire survey conducted among the teachers of the Institute of Applied Language Studies of the University of West Bohemia in Pilsen (hereinafter referred to as ‘UWB’) and also among the students of the Faculty of Economics at the same university in the spring term of 2021, evaluating two semesters of remote education. Having analyzed the results of the questionnaires, the authors of the article aim to share their experience and introduce the best practice that the Business English (hereinafter referred to as ‘BE’) teachers at the UWB have decided to apply to their future BE courses.

  • Název v anglickém jazyce

    LESSONS LEARNED FROM REMOTE EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on some aspects of remote education that can be implemented in face-to-face classes in order to improve and enhance the teaching/learning process. The authors present the results of the questionnaire survey conducted among the teachers of the Institute of Applied Language Studies of the University of West Bohemia in Pilsen (hereinafter referred to as ‘UWB’) and also among the students of the Faculty of Economics at the same university in the spring term of 2021, evaluating two semesters of remote education. Having analyzed the results of the questionnaires, the authors of the article aim to share their experience and introduce the best practice that the Business English (hereinafter referred to as ‘BE’) teachers at the UWB have decided to apply to their future BE courses.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC JOURNAL

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    27

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    74-86

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus