Software Intelligent call center
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
—
Call for proposals
—
Main participants
Allium, s.r.o.
Contest type
OP - EU Operational Programme
Contract ID
MPO 32776/24/61400
Alternative language
Project name in Czech
Inteligentní call centrum
Annotation in Czech
Hlavním cílem projektu je vyvinout řešení na aplikace nástrojů umělé inteligence do odborného telefonického kontaktu se zákazníkem v podmínkách Call Centra. Výstupem projektu je software, který spojuje dvě klíčové funkce komunikace pracovníka call centra se zákazníkem. Těmi funkcemi je přepis hovoru na text a nápověda operátorovi v oblasti produktů. Software bude zahrnovat dva moduly rozšiřující současné řešení Pimics. Řešení je zaměřeno především na B2B sektor.
Scientific branches
R&D category
AP - Applied research
OECD FORD - main branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
OECD FORD - secondary branch
—
OECD FORD - another secondary branch
—
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AF - Documentation, librarianship, work with information<br>BC - Theory and management systems<br>BD - Information theory<br>IN - Informatics
Solution timeline
Realization period - beginning
Mar 1, 2023
Realization period - end
Mar 31, 2025
Project status
K - Ending multi-year project
Latest support payment
Apr 24, 2024
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP25-MPO-EI-R
Data delivery date
Feb 19, 2025
Finance
Total approved costs
17,579 thou. CZK
Public financial support
0 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
5,977 thou. CZK