All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reduction of the economic demands and requirements for staffing catering operations by automating and digitizing selected processes in healthcare and social facilities

Public support

  • Provider

    Ministry of Industry and Trade

  • Programme

  • Call for proposals

    SMPO202300001

  • Main participants

    GUBI computer systems s.r.o.

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

    FX05030095_7870

Alternative language

  • Project name in Czech

    Snížení ekonomické náročnosti a nároků na personální zajištění stravovacích provozů automatizací a digitalizací vybraných procesů v zdravotnických a sociálních zařízeních

  • Annotation in Czech

    Cílem projektu je optimalizovat službu podpory stravování pomocí digitalizace a automatizace workflow procesů. Hlavními cíli jsou zvýšení efektivity, snížení chybovosti a náročnosti na lidské zdroje. Projekt se zaměří na inovaci a zdokonalení postupu poskytování služby, které zahrnuje modifikaci obsahu a způsobu poskytování konzultačních služeb a služeb podpory žadatele. S tím souvisí i změna procesů a metodik žadatele. Cílem je automatizovat určité činnosti zákazníka, například nákupní proces a práci nutričního terapeuta, což povede k ulehčení práce a zvýšení efektivity. Součástí inovace je také modifikace procesů podpory, použitých postupů a nástrojů. Projekt využije principy ITIL (IT Infrastructure Library) a přístupy z fáze "neustálého zlepšování služby" (CSI) životního cyklu služby. Tím dojde ke zlepšení kvality podpory a optimalizaci služby samotné. Dalším cílem projektu je inovace produktu GUBI Spa, který je dodáván zákazníkům. Bude rozšířena služba o poskytování expertních znalostí nutričního specialisty prostřednictvím virtuálních prostředků. Tím se zvýší hodnota poskytované služby a zlepší se podpora zákazníků. Celkově projekt směřuje k efektivnějšímu, automatizovanému a inovativnímu poskytování služby podpory stravování. Změny ve workflow procesech, konzultačních službách, podpoře zákazníků a produktu GUBI Spa povedou k lepšímu výkonu, snížení chyb a využití moderních technologií ve prospěch zákazníků.

Scientific branches

  • R&D category

    IN - Innovation

  • OECD FORD - main branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - secondary branch

    20205 - Automation and control systems

  • OECD FORD - another secondary branch

  • CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    AF - Documentation, librarianship, work with information<br>BC - Theory and management systems<br>BD - Information theory<br>IN - Informatics<br>JD - Use of computers, robotics and its application

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2024

  • Realization period - end

    Dec 31, 2025

  • Project status

    Z - Beginning multi-year project

  • Latest support payment

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Data delivery code

    CEP24-MPO-FX-R

  • Data delivery date

    Apr 16, 2024

Finance

  • Total approved costs

    29,462 thou. CZK

  • Public financial support

    14,730 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    14,731 thou. CZK