Reduction of the economic demands and requirements for staffing catering operations by automating and digitizing selected processes in healthcare and social facilities
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
—
Call for proposals
SMPO202300001
Main participants
GUBI computer systems s.r.o.
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
FX05030095_7870
Alternative language
Project name in Czech
Snížení ekonomické náročnosti a nároků na personální zajištění stravovacích provozů automatizací a digitalizací vybraných procesů v zdravotnických a sociálních zařízeních
Annotation in Czech
Cílem projektu je optimalizovat službu podpory stravování pomocí digitalizace a automatizace workflow procesů. Hlavními cíli jsou zvýšení efektivity, snížení chybovosti a náročnosti na lidské zdroje. Projekt se zaměří na inovaci a zdokonalení postupu poskytování služby, které zahrnuje modifikaci obsahu a způsobu poskytování konzultačních služeb a služeb podpory žadatele. S tím souvisí i změna procesů a metodik žadatele. Cílem je automatizovat určité činnosti zákazníka, například nákupní proces a práci nutričního terapeuta, což povede k ulehčení práce a zvýšení efektivity. Součástí inovace je také modifikace procesů podpory, použitých postupů a nástrojů. Projekt využije principy ITIL (IT Infrastructure Library) a přístupy z fáze "neustálého zlepšování služby" (CSI) životního cyklu služby. Tím dojde ke zlepšení kvality podpory a optimalizaci služby samotné. Dalším cílem projektu je inovace produktu GUBI Spa, který je dodáván zákazníkům. Bude rozšířena služba o poskytování expertních znalostí nutričního specialisty prostřednictvím virtuálních prostředků. Tím se zvýší hodnota poskytované služby a zlepší se podpora zákazníků. Celkově projekt směřuje k efektivnějšímu, automatizovanému a inovativnímu poskytování služby podpory stravování. Změny ve workflow procesech, konzultačních službách, podpoře zákazníků a produktu GUBI Spa povedou k lepšímu výkonu, snížení chyb a využití moderních technologií ve prospěch zákazníků.
Scientific branches
R&D category
IN - Innovation
OECD FORD - main branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
OECD FORD - secondary branch
20205 - Automation and control systems
OECD FORD - another secondary branch
—
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AF - Documentation, librarianship, work with information<br>BC - Theory and management systems<br>BD - Information theory<br>IN - Informatics<br>JD - Use of computers, robotics and its application
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2024
Realization period - end
Dec 31, 2025
Project status
Z - Beginning multi-year project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data delivery code
CEP24-MPO-FX-R
Data delivery date
Apr 16, 2024
Finance
Total approved costs
29,462 thou. CZK
Public financial support
14,730 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
14,731 thou. CZK