Environmental aspects of the tram track structure in residential areas
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
—
Main participants
České vysoké učení technické v Praze / Fakulta stavební
Contest type
—
Contract ID
—
Alternative language
Project name in Czech
Ekologické aspekty konstrukce tramvajové tratě v sídlech a regionech
Annotation in Czech
Teorie bezstykové koleje v podmínkách tramvajových tratí ve městě. Experimentální sledování polohové stability a hlučnosti provozu vybraných úseků v závislosti na konstrukci koleje, provozním zatížení, klimatických podmínkách apod. Verifikace teoretických výpočtů na základě experimentálních výsledků měření. Zpracování podkladů pro návrh provozních opatřední pro stavbu a údržbu tramvajových tratí s bezstykovou kolejí v nově budovaných a rekonstruovaných sídelních útvarech.
Scientific branches
R&D category
—
CEP classification - main branch
JM - Structural engineering
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
Completed project evaluation
Provider evaluation
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Project results evaluation
Tramvajová doprava nepříznivě působí na životní prostředí zejména svou hlučností. Pro vypracování zásad pro stavbu a údržbu tramvajových tratí byly sledovány a na pokusných úsecích ověřovány změny geometrické polohy kolejí pro stykové a bezstykové koleje
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 1996
Realization period - end
Jan 1, 1998
Project status
U - Finished project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP/1999/GA0/GA09GA/V/6:6
Data delivery date
—
Finance
Total approved costs
606 thou. CZK
Public financial support
535 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK