Cultural aspects of Czech and European Advertising
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
402/06/0509
Alternative language
Project name in Czech
Kulturní aspekty české a evropské reklamy
Annotation in Czech
Procesy globalizace a integrace činí otázky kulturní diverzity evropských zemí stále více aktuální. Poznání, zvládnutí a využití znalostí kulturních rozdílů existujících uvnitř jednotného evropského trhu je jedním ze základních předpokladů efektivního marketingu českých podnikatelských subjektů. Cílem navrhovaného projektu je zaměřit se na kulturní prostředí České republiky a zemí EU a podchytit jejich vliv ve specifické oblasti marketingu, tj. v oblasti reklamy. Nerespektování kulturních vlivů v reklamní tvorbě vede na jedné straně k zásadnímu snížení její efektivnosti a účinnosti, na straně druhé i k prohlubujícím se negativním postojům veřejnosti vůči reklamě jako takové. Projekt by navázal na již existující a publikované výzkumy navrhovatele a jehovýstupem bude jak podrobná analýza kulturních aspektů české a evropské reklamy včetně definování českého reklamního stylu, tak i konkrétní doporučení pro tvorbu marketingové a kreativní strategie určené pro zadavatele i tvůrce české reklamy a
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AH - Economics
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
Center of grant project Cultural aspects of Czech and European advertising was analysis of cultural environment of the Czech Republic and EU member states to specify it's influence in the area of advertising. Set primary goal was to specify influence of
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2006
Realization period - end
Dec 31, 2008
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Apr 25, 2008
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP09-GA0-GA-U/02:2
Data delivery date
Oct 22, 2009
Finance
Total approved costs
1,224 thou. CZK
Public financial support
1,224 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK