Audit of Customer Satisfaction in Tourism Industry
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Post-graduate (doctorate) grants
Call for proposals
Postdoktorandské granty 6 (SGA02006GA1PD)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
402/06/P297
Alternative language
Project name in Czech
Audit spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu
Annotation in Czech
Moderní cestovní ruch v různých formách soustřeďuje k dlouhodobým i krátkodobým pobytům obyvatelstvo do významných středisek, oblastí a zemí. Přináší prospěch nejen jednotlivým zemím, ale také regionům, městům a obcím. Jeho vývoj s ohledem na jeho důležitost nemůže být ponechán náhodě. Cestovní ruch musí být odpovídajícím způsobem řízen. Jednou z možností vybudování a udržení konkurenceschopnosti může být uplatňování marketingového auditu, jehož nedílnou součástí je hodnocení spokojenosti zákazníků, v marketingovém řízení podnikatelských aktivit firem. Stěžejním cílem projektu bude otestování metodiky evropského modelu spokojenosti zákazníků v českém prostředí a následné navržení vhodné metodiky respektující specifika českého trhu zejménav oblasti cestov ního ruchu. Předložený model bude během terénního průzkumu ověřen, případně přizpůsoben, na konkrétním příkladě výpočtů indexů spokojenosti zákazníků vybraných cestovních kanceláří či agentur.
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AH - Economics
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The spheres of interests in this project were the problems of customer satisfaction audit and their application in business practice. The principal goal was to suggest and test the methodology of European customer satisfaction model in Czech conditions i
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2006
Realization period - end
Dec 31, 2007
Project status
U - Finished project
Latest support payment
May 2, 2007
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP08-GA0-GP-U/03:2
Data delivery date
Oct 17, 2008
Finance
Total approved costs
314 thou. CZK
Public financial support
314 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK