Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
402/06/0577
Alternative language
Project name in Czech
Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik
Annotation in Czech
Cílem projektu je rozpracovat metodické přístupy ke zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik. Ve vybraných podnicích v České republice, působících jakna B2B trzích, tak na spotřebních trzích, budou nejprve zkoumány současné přístupy k diferencovanému řízení vztahů se zákazníky (segmenty trhu), kritéria rozhodování o diferenciaci nabídky a způsoby jejich diferenciace. Budou v nich zkoumány podmínky prourčení aktuální a potenciální hodnoty jednotlivých zákazníků (trhů) pro podnik a rozpracovány metodické postupy jejich stanovení s využitím zejména metody ABC (Activity Based Costing). Na základě toho bude rozpracována segmentace trhu podle hodnoty zákazníků pro podnik a diskutovány možné strategie vytváření zvláštní hodnoty pro různé hodnotové segmenty trhu, zejména pro klíčové zákazníky s využitím moderních manažerských systémů CRM (Customer Realationship Management), QMS (Quality Management
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AH - Economics
CEP - secondary branch
AE - Management, administration and clerical work
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The objectives of the research have been completed. Primary research in B2C and B2B operating enterprise markets have demonstrated that the CRM strategy has been increasingly pursued for increasing of companies´prerformance, that is always on B2C markets
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2006
Realization period - end
Dec 31, 2008
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Apr 25, 2008
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP09-GA0-GA-U/02:2
Data delivery date
Oct 22, 2009
Finance
Total approved costs
1,588 thou. CZK
Public financial support
1,588 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK