Tools for strengthening the long-term relationships with customers based on integration and cooperation of value network subjects
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
Standardní projekty 15 (SGA02012GA-ST)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
P403-12-1279
Alternative language
Project name in Czech
Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě
Annotation in Czech
Projekt se zabývá specifikací nástrojů pro posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky (strategických užitků) na bázi integrace a kooperace subjektů hodnotových sítí od výrobců přes přímé zákazníky, zákazníky těchto zákazníků až po konečné spotřebitele vodvětvích chemického, farmaceutického a petrochemického průmyslu. Při řešení projektu budou každoročně realizovány primární marketingové výzkumy, a to u výrobců produktů, u jejich přímých zákazníků a u zákazníků těchto zákazníků.Výzkumy budou postupně zaměřeny na zkoumání dosud uplatňovaných forem posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky poskytováním tzv. strategických užitků v hodnotové síti, hledání jejich nových forem, podmínek a bariér jejich uplatnění a efektivních způsobů jejich poskytování kooperací subjektů hodnotové sítě. Bude zkoumán jejich vliv na výkonnost a konkurenceschopnost frem. Syntéza poznatků povede k rozpracování systému strategických užitků, společně poskytovaných subjekty hodnotové sítě konečným zákazníkům, které synergicky upevňují jejich strategické pozice, výkonnost a konkurenceschopnost na trhu.
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AE - Management, administration and clerical work
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Completed project evaluation
Provider evaluation
O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena
Project results evaluation
The project has purely local impact and by far did not meet the pub. goals (2 Jimp, 4 Jneimp, 6 Jrec). Except for the book in prep and 23 papers in conf. proceedings, 1 JSc publication in Applied Mechanics and Materials and 4 local Jrec papers, only 1 other article is under review at Jimp J. of Food Products Marketing. Some results can be interesting for firms, though only in descriptive sense.
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2012
Realization period - end
Dec 31, 2014
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Mar 31, 2014
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP15-GA0-GA-U/01:1
Data delivery date
May 22, 2015
Finance
Total approved costs
2,807 thou. CZK
Public financial support
2,807 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK