Transformation Marketing-Methology of Impementation of Marketing and Marketing Management in Privatizated Firms in Czech Republic
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
—
Main participants
Vysoké učení technické v Brně / Fakulta technologická ve Zlíně
Contest type
—
Contract ID
—
Alternative language
Project name in Czech
Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice
Annotation in Czech
Současná praxe nekriticky přejímá paradigmata západního marketingu.To snižuje efektivnost hospodářské činnosti u zahraničních i tuzemských firem. Poslání projektu je vytvořit pro zahraničí i české firmy poznatkovou základnu o specifikovaných podmínkách transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového managementu a ve stavebnicové formě dílčí metodikystrategického marketingu, investičního marketingu, tvorby výrobkové a sortimentní koncepce a metodiky aplikace jednotlivých prvků marketingového mixu.Navrhovatel zorganizoval ještě v době totality první marketingový seminář a výuku marketingu po roce 1989. Pro zahraniční firmy vypracoval šest marketingových studií. Dílčí studie řešení byly vypracovány v letech 1991 - 93 Evropskou školu managementu Paříž, Berlín, Oxford, Matrid a univerzitou v Kasselu.
Scientific branches
R&D category
—
CEP classification - main branch
AH - Economics
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 1995
Realization period - end
Jan 1, 1997
Project status
K - Ending multi-year project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP/1997/GA0/GA07GA/V/9:7
Data delivery date
—
Finance
Total approved costs
1,572 thou. CZK
Public financial support
1,572 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK