Marketing for critical situations of the firm
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
—
Main participants
Vysoká škola ekonomická v Praze
Contest type
—
Contract ID
—
Alternative language
Project name in Czech
Marketing pro mezní situace firmy
Annotation in Czech
Funkční marketing v poměrně dlouhém historickém období vytvořil v tržně vyspělých zemích řadu univerzálních přístupů, postupů, metod a techniky, které jsou pro moderní podnikání v tržní ekonomice nepostradatelné. Naše firmy se je postupně snaží praktickyzvládnout, a to s rozdílným výsledkem. Pociťují však nedostatek takových modifikací marketingové managerské metodologie, která by odpovídala specifickým situacím, které obecně vyplývají (a) z diskontinuit, turbolence vývojových trendů a z nepředvídanýchtržních překvapení, (b) z výraznějších změn neovlivnitelných či jen málo ovlivnitelných parametrů makro- i mikro- okolí firem a (c) ze změn vyvolaných procesem transformace. Cílem řešení navrhovaného projektu je vypracovat typový a stavebnicově použitelnmetodický podklad (pomůcku) pro projektování marketingových managerských aktivit a operací s nástroji marketingového mixu pro marketingové řešení specifických podnikatelských situací.
Scientific branches
R&D category
—
CEP classification - main branch
AE - Management, administration and clerical work
CEP - secondary branch
AH - Economics
CEP - another secondary branch
AH - Economics
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 1996
Realization period - end
Jan 1, 1996
Project status
U - Finished project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP/1997/GA0/GA07GA/V/9:7
Data delivery date
—
Finance
Total approved costs
0 thou. CZK
Public financial support
284 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK