All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Symbolism of consumer behavior in marketing

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Standard projects

  • Call for proposals

  • Main participants

    Vysoká škola ekonomická v Praze / Fakulta podnikohospodářská

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

Alternative language

  • Project name in Czech

    Symbolika spotřebního chování v marketingu

  • Annotation in Czech

    Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových publikacích a studiích chybíhlubší hodnotící pohled na zapojení symboliky do marketingových přístupů. Praktické dopady této absence pak dokládá řada neúspěšných marketingových aktivit na trzích spotřebního zboží. Smyslem navrhovaného grantu je soustředený ucelený a prohlubující pohled na význam symbolů a symbolického vyjadřování v marketingovém přístupu ke spotřebitelům. Zpracování úkolu by mělo přinést: a) typologii symbolických hladin při utváření marketingových konceptů, nabídek, a to s ohledem na strukturu a možnosti marketingového mixu, b) analýzu úspěšnosti určitých typů symbolických přístupů v určitém kontextu vůči určitým cílovým tržním segmentům, c) rozvoj metod pro sledování, hodnocení marketingových přístupů využívajících symbolické prvky (s širší využitelno

Scientific branches

  • R&D category

  • CEP classification - main branch

    AH - Economics

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Completed project evaluation

  • Provider evaluation

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Project results evaluation

    V rámci řešení projektu byly dosaženy následující výsledky: 1. Zpracování klasifikace a typologie zapojení symbolů do marketingové komunikace a klasifikace využití přisuzovaných významů. 2. Zmapování a sémiotická analýza výskytu symbolů v reklamních sděl

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 1999

  • Realization period - end

    Jan 1, 2001

  • Project status

    U - Finished project

  • Latest support payment

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP/2002/GA0/GA02GA/U/N/7:3

  • Data delivery date

    Apr 1, 2003

Finance

  • Total approved costs

    373 thou. CZK

  • Public financial support

    373 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK