Marketing research, audit and monitoring of critical situations of SME´s and the projection of a strategic solution
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
—
Main participants
Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta ekonomická
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
—
Alternative language
Project name in Czech
Marketingový výzkum,audit a monitoring kritických situací malých a středních podniků a projekce jejich strategického řešení
Annotation in Czech
Výzkum metodologického komplexu marketingového konjunkturálního výzkumu, auditu, monitoringu a reengineeringové marketingové projekce žádoucích změn v managerském systému malých a středních podniků v náročných transformačních podmínkách méně stabilních regionů. Vypracování metodické pomůcky pro samostané výzkumné, analytické a projekční aktivity v nedostatečně personálně a informačně vybavených podnicích, zaškolení pracovníků, zkvalitnění výuky v této problematice a zajištění dostatečné publicity všechvýsledků výzkumu. Při tom uplatnění nejnovějších poznatků marketingové teorie, metod reengineeringu, banchmarkingu, podnikové ekonomiky, statistiky a ekonometrie.
Scientific branches
R&D category
—
CEP classification - main branch
AE - Management, administration and clerical work
CEP - secondary branch
AH - Economics
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
Plnění projektu bylo úspěšné. Byly zpracovány dva rukopisy knih, zdokonalena metodika marketingové situační analýzy a návazných manažerských procesů, která umožní aplikaci v sektoru malých a středních podniků. Přínos projektu je též v oblasti zlepšení vý
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 1999
Realization period - end
Jan 1, 2001
Project status
U - Finished project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP/2002/GA0/GA02GA/U/N/7:3
Data delivery date
Apr 1, 2003
Finance
Total approved costs
1,102 thou. CZK
Public financial support
1,102 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK