Methodology of Relationship Management and its position in Strategic Marketing and CRM. Advantages and utilization in practise
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
402/05/0140
Alternative language
Project name in Czech
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití
Annotation in Czech
Navrhovaný projekt je zaměřen na ověření konzistentního místa marketingu vztahů v metodologii a metodice strategického marketingu. Součástí úkolů řešených v rámci tohoto grantu bude problematika řízení vztahů se zákazníkem (CRM), výzkum kvality těchto vztahů, analýza a komparace vzájemných souvislostí jednotlivých trhů (spotřebitelský,dodavatelský, trh zaměstnanců, potenciálních zaměstnanců, ovlivňovatelů a referenční trh). Nezbytnou součástí marketingu vztahů je sociálně odpovědné chování firem, kteréposiluje vzájemné vazby mezi podniky a občanskou společností. Další šetření jsou proto věnována spotřebitelským preferencím ve vztahu právě k této sociální spoluzodpovědnosti firem a průzkumu stavu zapojení firem do CSR. Vzhledem k postupující globalizaci trhu nelze opomenout význam informačních technologií při aplikaci CRM. Nové technologie přinášejí nové možnosti interakce se zákazníky. Předpokládaný výsledek výzkumu bude jak v teoretické rovině (implementace metodologie marketingu vztahů i
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AH - Economics
CEP - secondary branch
AH - Economics
CEP - another secondary branch
AO - Sociology, demography
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The main goal of our research project was checking a consistent place of marketing relations in the strategic marketing methodology and philosophy. The centre of research was especially managing relationships with customers, that is a part of relation ma
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2005
Realization period - end
Dec 31, 2007
Project status
U - Finished project
Latest support payment
May 2, 2007
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP08-GA0-GA-U/04:3
Data delivery date
Dec 16, 2008
Finance
Total approved costs
1,080 thou. CZK
Public financial support
1,080 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK