All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Monitoring of adverse movements and deformations of transport infrastructure via radar interferometry

Public support

  • Provider

    Technology Agency of the Czech Republic

  • Programme

  • Call for proposals

  • Main participants

    GISAT s.r.o.

  • Contest type

    VZ - Public procurement

  • Contract ID

    201504028

Alternative language

  • Project name in Czech

    Sledování nežádoucích pohybů a deformací dopravních infrastruktur prostřednictvím radarové interferometrie

  • Annotation in Czech

    Cílem projektu je: - Ověření možnosti praktického nasazení metod založených na datech družicových systémů, resp. družicových radarových dat nižšího rozlišení pro sledování nežádoucích pohybů a deformací dopravních infrastruktur v prostředí ČR. - Umožněníidentifikace a plošného sledování nebezpečných částí dopravní infrastruktury z pohledu statiky/stability (detekce nežádoucích pohybů dopravní infrastruktury, identifikace trendů (tj. směru a rychlosti) nežádoucího pohybu, detekce nežádoucích poklesů infrastruktury z důvodu změn v území, detekce deformací dopravní infrastruktury, např. mostů; aj). - Zvýšení bezpečnosti dopravy. Metoda bude prakticky ověřena na vybrané dopravní stavbě. - Vývoj pasivního odražeče radarových vln, který bude splňovat nárokyna aplikaci, která je předmětem tohoto projektu, a který bude splňovat podmínky pro jeho umístění na ty části dopravní infrastruktury, které jsou pro sledování deformací vhodné a zároveň je možné na ně příslušný odražeč umístit. Stanovení optimálního tvaru, materiálu a způsobu uchycení pasivního odražeče radarových vln, který by zvyšoval účinnost metody při využití bezplatně dostupných dat nižšího rozlišení, na mostních či jiných konstrukcích. Jedná se nejen o návrh vhodného a cenově efektivního odražeče, ale také o definici podmínek (technických, legislativních, nelegislativních aj.), za nichž může být odražeč na stavbu umístěn vč. způsobu jeho pravidelné údržby. Nutno dodat, že umístění odražeče není principiální podmínkou pro fungování metody radarové interferometrie, je však klíčové při využití dat nižšího prostorového rozlišení (např. data Sentinelu 1). -

Scientific branches

  • R&D category

    AP - Applied research

  • CEP classification - main branch

    JO - Land transport systems and equipment

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    20104 - Transport engineering

Completed project evaluation

  • Provider evaluation

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Project results evaluation

    Outputs and results have been achieved in accordance with the Treaty / Decision to grant support, or the applicable Supplement to this Agreement.

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Aug 1, 2015

  • Realization period - end

    Nov 30, 2016

  • Project status

    U - Finished project

  • Latest support payment

    Feb 29, 2016

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP17-TA0-TB-U/01:2

  • Data delivery date

    Feb 5, 2018

Finance

  • Total approved costs

    3,434 thou. CZK

  • Public financial support

    3,434 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK