Development of tools for predicting school success at pre-school age: the Cumulative Risk Index and Screening of affective and cognitive functions using interactive computer games
Public support
Provider
Technology Agency of the Czech Republic
Programme
Programme for funding of applied research in social sciences and humanities, experimental development, and innovation ETA
Call for proposals
ETA 2 (STA02018TL020)
Main participants
Národní ústav duševního zdraví
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
TL02000561 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternative language
Project name in Czech
Vývoj nástrojů pro predikci školní úspěšnosti v předškolním věku: Index kumulativního rizika a Screening afektivních a kognitivních funkcí formou interaktivních počítačových her
Annotation in Czech
Účelem podpory je vytvořit nástroj pro detekci rizika školní neúspěšnosti u předškolních dětí (ve věku 5 let), který zároveň umožní identifikovat oblasti pro případnou pedagogickou, psychologickou či sociálně-pedagogickou intervenci. Cíle navrhovaného projektu jsou: a) Vyvinout Index kumulativního rizika školní neúspěšnosti, který umožní identifikovat toto riziko již v předškolním věku. b) Vyvinout sérii testů kognitivních funkcí, sociální kognice a afektivních funkcí ve formě interaktivních počítačových her. c) Analyzovat souvislost mezi úrovní kognitivních funkcí a výsledky dílčích oblastí Indexu kumulativního rizika a školním výkonem. d) Analyzovat prediktivní validitu Indexu kumulativního rizika v souvislosti s hodnocením školního výkonu dítěte a jeho adaptace na školu učitelem
Scientific branches
R&D category
AP - Applied research
OECD FORD - main branch
50101 - Psychology (including human - machine relations)
OECD FORD - secondary branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - another secondary branch
50103 - Cognitive sciences
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AM - Pedagogy and education<br>AN - Psychology
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
These are preliminary data, the project evaluation hasn´t proceeded yet.
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2019
Realization period - end
Dec 31, 2022
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Feb 28, 2022
Data delivery to CEP
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data delivery code
CEP23-TA0-TL-U
Data delivery date
Jun 30, 2023
Finance
Total approved costs
6,389 thou. CZK
Public financial support
4,318 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
1,966 thou. CZK