Implementation the original Czech diagnostic system DYNVIA for the assessment of the pavement quality
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F07%3A%230000339" target="_blank" >RIV/00010669:_____/07:#0000339 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/13140400:_____/07:#0000003
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zavedení původního českého diagnostického systému DYNVIA pro hodnocení kvality vozovek
Original language description
Původní český diagnostický systém DYNVIA umožňuje hodnotit dopravní cesty z hlediska kinematických i impulzních vstupů do zatížení vozidel. Současně na základě interakční systémové vazby parametrickou identifikací zjistí frekvenční dynamický přenos typického představitele vozidel TIR, která především zatěžují a postupně degradují vozovky dopravních cest. Dynamický účinek zemské gravitace na vozidla TIR objasňuje gravitační příčinu jejich až dvojnásobného zatěžování než uvažují klasické výchylkové metodys aplikací oscilátoru, který nemůže zohlednit vliv hybnosti vozidel. Výsledkem je metodika a návrh novelizace normy pro hodnocení kvality vozovek z hlediska působení krátkých nebo dlouhých délek vln.
Czech name
Zavedení původního českého diagnostického systému DYNVIA pro hodnocení kvality vozovek
Czech description
Původní český diagnostický systém DYNVIA umožňuje hodnotit dopravní cesty z hlediska kinematických i impulzních vstupů do zatížení vozidel. Současně na základě interakční systémové vazby parametrickou identifikací zjistí frekvenční dynamický přenos typického představitele vozidel TIR, která především zatěžují a postupně degradují vozovky dopravních cest. Dynamický účinek zemské gravitace na vozidla TIR objasňuje gravitační příčinu jejich až dvojnásobného zatěžování než uvažují klasické výchylkové metodys aplikací oscilátoru, který nemůže zohlednit vliv hybnosti vozidel. Výsledkem je metodika a návrh novelizace normy pro hodnocení kvality vozovek z hlediska působení krátkých nebo dlouhých délek vln.
Classification
Type
X - Unclassified
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1F45A%2F021%2F120" target="_blank" >1F45A/021/120: Research of the roads with increased dynamical response of the vehicles and development of their degradation produced by the kinematical and impulse loadings.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů