Gallery and Museum Education 2 : Art and Culture in School Context. Learning from Art. Educational programmes of the Museum of Decorative Arts in Prague and the Galerie Rudolfinum 2012/2013
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023442%3A_____%2F13%3A%230000282" target="_blank" >RIV/00023442:_____/13:#0000282 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Muzejní a galerijní edukace 2. Umění a kultura ve školním kontextu. Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013
Original language description
Kniha prezentuje výsledky výzkumu závěrečného roku projektu Vzdělávání v oblasti kulturní identity národa se zaměřením na muzea, galerie a školy, NAKI DF 11P01OVV025. Druhý díl se zabývá současným uměním a jeho rolí ve výtvarné výchově, v kontextu galerijního a muzejního vzdělávacího prostředí, v němž probíhá zprostředkování uměleckých děl. Kniha obsahuje osm kapitol , které ukazují kreativní přístupy jak dětských tvůrců, tak jejich učitelů ve výtvarné výchově. Ta je chápána jako součást vizuální kultury. Autoři zařadili do knihy pracovní listy a přípravy na vyučování jako součást program edukace, včetně dalších didaktických dále materiálů a použité literatury. Kapitoly obsahují také pedagogické reflexe a autentické vstupy účastníků výzkumu, kteří se podíleli na nových poznatcích a často i na změně perspektivy.
Czech name
Muzejní a galerijní edukace 2. Umění a kultura ve školním kontextu. Učení z umění. Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum 2012 a 2013
Czech description
Kniha prezentuje výsledky výzkumu závěrečného roku projektu Vzdělávání v oblasti kulturní identity národa se zaměřením na muzea, galerie a školy, NAKI DF 11P01OVV025. Druhý díl se zabývá současným uměním a jeho rolí ve výtvarné výchově, v kontextu galerijního a muzejního vzdělávacího prostředí, v němž probíhá zprostředkování uměleckých děl. Kniha obsahuje osm kapitol , které ukazují kreativní přístupy jak dětských tvůrců, tak jejich učitelů ve výtvarné výchově. Ta je chápána jako součást vizuální kultury. Autoři zařadili do knihy pracovní listy a přípravy na vyučování jako součást program edukace, včetně dalších didaktických dále materiálů a použité literatury. Kapitoly obsahují také pedagogické reflexe a autentické vstupy účastníků výzkumu, kteří se podíleli na nových poznatcích a často i na změně perspektivy.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/DF11P01OVV025" target="_blank" >DF11P01OVV025: EDUCATION FOR NATIONAL CULTURAL IDENTITY WITH FOCUS ON MUSEUMS, GALLERIES AND SCHOOLS</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7101-127-9
Number of pages
351
Publisher name
Uměleckoprůmyslové museum v Praze
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—