All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Memory and Three Exemplary Destructions of the Photographic Negative

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00094871%3A_____%2F18%3AN0000017" target="_blank" >RIV/00094871:_____/18:N0000017 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx" target="_blank" >http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Paměť a tři příklady destrukce fotografického negativu

  • Original language description

    Text se zabývá problematikou degradace a destrukce fotografického negativu jako přijaté či záměrně koncipované součásti výsledného díla. Na základě příkladů prací Ondřeje Němce, Jana Záveského a Zhou Junshenga ilustruje možné postupy při interpretaci děl využívajících různé typy poškození negativů. Základním přístupem je metafora fotografie jakožto umělá paměť, poškození negativu se pak jeví jako svého druhu zapomínání či ztráta paměti. „Nelidská“ paměť fotografie se důsledkem destrukce může jevit lidštěji, výsledná fotografie díky záměrné i nezáměrné destrukci svého negativu získává významné nové kvality.

  • Czech name

    Paměť a tři příklady destrukce fotografického negativu

  • Czech description

    Text se zabývá problematikou degradace a destrukce fotografického negativu jako přijaté či záměrně koncipované součásti výsledného díla. Na základě příkladů prací Ondřeje Němce, Jana Záveského a Zhou Junshenga ilustruje možné postupy při interpretaci děl využívajících různé typy poškození negativů. Základním přístupem je metafora fotografie jakožto umělá paměť, poškození negativu se pak jeví jako svého druhu zapomínání či ztráta paměti. „Nelidská“ paměť fotografie se důsledkem destrukce může jevit lidštěji, výsledná fotografie díky záměrné i nezáměrné destrukci svého negativu získává významné nové kvality.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60401 - Arts, Art history

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Bulletin Moravské galerie v Brně

  • ISSN

    0231-5793

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2018

  • Issue of the periodical within the volume

    78

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    66-76

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database