All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Concept of Ordination in Minor Orders: One of the Aspects of Czechoslovak Photography of the 1970s and 1980s

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00094871%3A_____%2F20%3AN0000009" target="_blank" >RIV/00094871:_____/20:N0000009 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx?lang=cs" target="_blank" >http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx?lang=cs</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Koncept nižšího svěcení: Jedna z podob československé fotografie 70. a 80. let minulého století

  • Original language description

    Na přelomu sedmdesátých a osmdesátých let 20. století se v naší fotografii, která se ve své mainstreamové poloze profilovala jako fotografie výtvarná, objevily práce reflektující konceptuální tendence umění kapitalistického Západu. Omezený přístup k informacím o západní umělecké scéně, respektive celkově zkreslené představy o Západu vedly domácí fotografy k tomu, že si informace, které prošly skrz železnou oponu, interpretovali na základě toho, co znali z vlastního prostředí. Vidění, které nebylo doprovázeno patřičnou mírou vědění, dalo vzniknout tomu, co současná literatura nazývá produktivním neporozuměním, jež dostalo podobu novotvaru, který organicky zkombinoval aspekty výtvarné a konceptuální fotografie.

  • Czech name

    Koncept nižšího svěcení: Jedna z podob československé fotografie 70. a 80. let minulého století

  • Czech description

    Na přelomu sedmdesátých a osmdesátých let 20. století se v naší fotografii, která se ve své mainstreamové poloze profilovala jako fotografie výtvarná, objevily práce reflektující konceptuální tendence umění kapitalistického Západu. Omezený přístup k informacím o západní umělecké scéně, respektive celkově zkreslené představy o Západu vedly domácí fotografy k tomu, že si informace, které prošly skrz železnou oponu, interpretovali na základě toho, co znali z vlastního prostředí. Vidění, které nebylo doprovázeno patřičnou mírou vědění, dalo vzniknout tomu, co současná literatura nazývá produktivním neporozuměním, jež dostalo podobu novotvaru, který organicky zkombinoval aspekty výtvarné a konceptuální fotografie.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60401 - Arts, Art history

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Bulletin Moravské galerie v Brně

  • ISSN

    0231-5793

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    82

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    18

  • Pages from-to

    32-49

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database