All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Unplugged primary prevention methodics - experience in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11110%2F11%3A8879" target="_blank" >RIV/00216208:11110/11:8879 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika prevence užívání návykových látek Unplugged - zkušenosti v České republice

  • Original language description

    In: Prevence, 8, 5, s. 10-11. ISSN 1214-8717. Článek pojednává o mezinárodním preventivním programu Unplugged, který byl implementován a ověřován v podmínkách českých škol. Jedná se o program o 12ti lekcích určený žákům 6.-7. ročníků ZŠ. Ty vycházejí z principu komplexního vlivu sociálního prostředí, tedy kombinují edukaci v oblasti životních dovedností s tzn. normativním vzděláváním. Zahrnuje 3 komponenty: informace a postoje, interpersonální a intrapersonální dovednosti. Program je realizován školnímimetodiky prevence v rámci jedné vyučovací hodiny ve třídě. V článku se čtenář dozví především o zkušenostech ze škol, v nichž byl program pilotně ověřován, o efektivitě programu a systému školení v metodice.

  • Czech name

    Metodika prevence užívání návykových látek Unplugged - zkušenosti v České republice

  • Czech description

    In: Prevence, 8, 5, s. 10-11. ISSN 1214-8717. Článek pojednává o mezinárodním preventivním programu Unplugged, který byl implementován a ověřován v podmínkách českých škol. Jedná se o program o 12ti lekcích určený žákům 6.-7. ročníků ZŠ. Ty vycházejí z principu komplexního vlivu sociálního prostředí, tedy kombinují edukaci v oblasti životních dovedností s tzn. normativním vzděláváním. Zahrnuje 3 komponenty: informace a postoje, interpersonální a intrapersonální dovednosti. Program je realizován školnímimetodiky prevence v rámci jedné vyučovací hodiny ve třídě. V článku se čtenář dozví především o zkušenostech ze škol, v nichž byl program pilotně ověřován, o efektivitě programu a systému školení v metodice.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů