The Unplugged primary prevention methodics - experience in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11110%2F11%3A8879" target="_blank" >RIV/00216208:11110/11:8879 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika prevence užívání návykových látek Unplugged - zkušenosti v České republice
Original language description
In: Prevence, 8, 5, s. 10-11. ISSN 1214-8717. Článek pojednává o mezinárodním preventivním programu Unplugged, který byl implementován a ověřován v podmínkách českých škol. Jedná se o program o 12ti lekcích určený žákům 6.-7. ročníků ZŠ. Ty vycházejí z principu komplexního vlivu sociálního prostředí, tedy kombinují edukaci v oblasti životních dovedností s tzn. normativním vzděláváním. Zahrnuje 3 komponenty: informace a postoje, interpersonální a intrapersonální dovednosti. Program je realizován školnímimetodiky prevence v rámci jedné vyučovací hodiny ve třídě. V článku se čtenář dozví především o zkušenostech ze škol, v nichž byl program pilotně ověřován, o efektivitě programu a systému školení v metodice.
Czech name
Metodika prevence užívání návykových látek Unplugged - zkušenosti v České republice
Czech description
In: Prevence, 8, 5, s. 10-11. ISSN 1214-8717. Článek pojednává o mezinárodním preventivním programu Unplugged, který byl implementován a ověřován v podmínkách českých škol. Jedná se o program o 12ti lekcích určený žákům 6.-7. ročníků ZŠ. Ty vycházejí z principu komplexního vlivu sociálního prostředí, tedy kombinují edukaci v oblasti životních dovedností s tzn. normativním vzděláváním. Zahrnuje 3 komponenty: informace a postoje, interpersonální a intrapersonální dovednosti. Program je realizován školnímimetodiky prevence v rámci jedné vyučovací hodiny ve třídě. V článku se čtenář dozví především o zkušenostech ze škol, v nichž byl program pilotně ověřován, o efektivitě programu a systému školení v metodice.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů