Several comments on the evaluation of lifelong learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11130%2F15%3A10322096" target="_blank" >RIV/00216208:11130/15:10322096 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00064203:_____/15:10322096
Result on the web
<a href="http://www.fnmotol.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1473/sbornik-cmo-2015-17092015.pdf" target="_blank" >http://www.fnmotol.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1473/sbornik-cmo-2015-17092015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Několik poznámek k evaluaci celoživotního vzdělávání
Original language description
Příspěvek se věnuje evaluaci vzdělávacích akcí realizovaného na 2. LF UK a ve FN Motol v rámci celoživotního vzdělávání. Pro účel tohoto příspěvku byl vybrán Certifikovaný kurz pro přípravu mentorů klinické praxe a školitelů specializačního vzdělávání. Pozornost je věnována internalizaci role sester v rámci studia. Zvláštní důraz je kladen na teoretické znalosti i praktické dovednosti mentorů klinické praxe a na přípravu na výkon činnosti mentora. Výše zmíněná kvalita je zjišťována pomocí dotazníkovéhošetření, evaluací a autoevaluací pedagogických pokusů realizovaných v rámci odborné praxe v certifikovaném kurzu. Výsledky šetření byly v naprosté většině položek příznivé. Statisticky významné rozdíly byly zjištěny především u výsledků evaluace a autoevaluace přípravné, realizační a hodnotící fáze pedagogických pokusů, kdy se účastnice kurzu samy hodnotily kritičtěji, než byly hodnoceny supervizory. Z výsledků vlastního šetření vyplynulo, že je nutné systematicky pracovat se skupinou me
Czech name
Několik poznámek k evaluaci celoživotního vzdělávání
Czech description
Příspěvek se věnuje evaluaci vzdělávacích akcí realizovaného na 2. LF UK a ve FN Motol v rámci celoživotního vzdělávání. Pro účel tohoto příspěvku byl vybrán Certifikovaný kurz pro přípravu mentorů klinické praxe a školitelů specializačního vzdělávání. Pozornost je věnována internalizaci role sester v rámci studia. Zvláštní důraz je kladen na teoretické znalosti i praktické dovednosti mentorů klinické praxe a na přípravu na výkon činnosti mentora. Výše zmíněná kvalita je zjišťována pomocí dotazníkovéhošetření, evaluací a autoevaluací pedagogických pokusů realizovaných v rámci odborné praxe v certifikovaném kurzu. Výsledky šetření byly v naprosté většině položek příznivé. Statisticky významné rozdíly byly zjištěny především u výsledků evaluace a autoevaluace přípravné, realizační a hodnotící fáze pedagogických pokusů, kdy se účastnice kurzu samy hodnotily kritičtěji, než byly hodnoceny supervizory. Z výsledků vlastního šetření vyplynulo, že je nutné systematicky pracovat se skupinou me
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
FP - Other medical fields
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Cesta k modernímu ošetřovatelství XVII. - recenzovaný sborník příspěvků z odborné konference s mezinárodní účastí
ISBN
978-80-87347-20-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
158-165
Publisher name
Fakultní nemocnice v Motole
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Sep 17, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—