KEY COMPETENCES OF MENTORS LIKE THE ANTICIPATION OF PRACTICAL OF NURSING EDUCATION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10070558" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10070558 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
KLÍČOVÉ KOMPETENCE MENTORŮ JAKO PŘEDPOKLAD INOVACE PRAKTICKÉ VÝUKY OŠETŘOVATELSTVÍ
Original language description
Příspěvek přináší přehled klíčových kompetencí mentorů klinické ošetřovatelské praxe. Specifikuje jejich kompetence odborné - profesní, psychodiagnostické, komunikativní, organizační a řídící, diagnostické a intervenční, poradenské a konzultativní a takékompetence v oblasti reflexe vlastní činnosti. Příspěvek dále obsahuje hlavní výsledky dotazníkového šetření realizovaného u studentů UK 2. LF.. Výsledky provedených šetření přispívají k reflexi činnosti akademických pracovníků UK 2. LF a mentorů klinické ošetřovatelské praxe a zároveň jsou i podkladem pro inovativní přístupy ve výuce a také v Certifikovaném kurzu pro přípravu mentorů klinické ošetřovatelské praxe, který realizuje Ústav ošetřovatelství UK 2. LF a FN Motol ve spolupráci s Katedrou pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové v rámci projektu č. CZ.2.17/3.1.00/33270 s názvem Inovace praktické výuky ošetřovatelství.
Czech name
KLÍČOVÉ KOMPETENCE MENTORŮ JAKO PŘEDPOKLAD INOVACE PRAKTICKÉ VÝUKY OŠETŘOVATELSTVÍ
Czech description
Příspěvek přináší přehled klíčových kompetencí mentorů klinické ošetřovatelské praxe. Specifikuje jejich kompetence odborné - profesní, psychodiagnostické, komunikativní, organizační a řídící, diagnostické a intervenční, poradenské a konzultativní a takékompetence v oblasti reflexe vlastní činnosti. Příspěvek dále obsahuje hlavní výsledky dotazníkového šetření realizovaného u studentů UK 2. LF.. Výsledky provedených šetření přispívají k reflexi činnosti akademických pracovníků UK 2. LF a mentorů klinické ošetřovatelské praxe a zároveň jsou i podkladem pro inovativní přístupy ve výuce a také v Certifikovaném kurzu pro přípravu mentorů klinické ošetřovatelské praxe, který realizuje Ústav ošetřovatelství UK 2. LF a FN Motol ve spolupráci s Katedrou pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové v rámci projektu č. CZ.2.17/3.1.00/33270 s názvem Inovace praktické výuky ošetřovatelství.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník príspevkov zo 4. medzinárodenej vedeckej konferencie
ISBN
978-80-89352-47-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Slovenská zdravotnícka univerzita
Place of publication
Bratislava
Event location
Btatislava, SR
Event date
Dec 3, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—