All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

KEY COMPETENCES OF MENTORS LIKE THE ANTICIPATION OF PRACTICAL OF NURSING EDUCATION

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10070558" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10070558 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    KLÍČOVÉ KOMPETENCE MENTORŮ JAKO PŘEDPOKLAD INOVACE PRAKTICKÉ VÝUKY OŠETŘOVATELSTVÍ

  • Original language description

    Příspěvek přináší přehled klíčových kompetencí mentorů klinické ošetřovatelské praxe. Specifikuje jejich kompetence odborné - profesní, psychodiagnostické, komunikativní, organizační a řídící, diagnostické a intervenční, poradenské a konzultativní a takékompetence v oblasti reflexe vlastní činnosti. Příspěvek dále obsahuje hlavní výsledky dotazníkového šetření realizovaného u studentů UK 2. LF.. Výsledky provedených šetření přispívají k reflexi činnosti akademických pracovníků UK 2. LF a mentorů klinické ošetřovatelské praxe a zároveň jsou i podkladem pro inovativní přístupy ve výuce a také v Certifikovaném kurzu pro přípravu mentorů klinické ošetřovatelské praxe, který realizuje Ústav ošetřovatelství UK 2. LF a FN Motol ve spolupráci s Katedrou pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové v rámci projektu č. CZ.2.17/3.1.00/33270 s názvem Inovace praktické výuky ošetřovatelství.

  • Czech name

    KLÍČOVÉ KOMPETENCE MENTORŮ JAKO PŘEDPOKLAD INOVACE PRAKTICKÉ VÝUKY OŠETŘOVATELSTVÍ

  • Czech description

    Příspěvek přináší přehled klíčových kompetencí mentorů klinické ošetřovatelské praxe. Specifikuje jejich kompetence odborné - profesní, psychodiagnostické, komunikativní, organizační a řídící, diagnostické a intervenční, poradenské a konzultativní a takékompetence v oblasti reflexe vlastní činnosti. Příspěvek dále obsahuje hlavní výsledky dotazníkového šetření realizovaného u studentů UK 2. LF.. Výsledky provedených šetření přispívají k reflexi činnosti akademických pracovníků UK 2. LF a mentorů klinické ošetřovatelské praxe a zároveň jsou i podkladem pro inovativní přístupy ve výuce a také v Certifikovaném kurzu pro přípravu mentorů klinické ošetřovatelské praxe, který realizuje Ústav ošetřovatelství UK 2. LF a FN Motol ve spolupráci s Katedrou pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové v rámci projektu č. CZ.2.17/3.1.00/33270 s názvem Inovace praktické výuky ošetřovatelství.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Zborník príspevkov zo 4. medzinárodenej vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-89352-47-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Slovenská zdravotnícka univerzita

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Btatislava, SR

  • Event date

    Dec 3, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article