All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Interpersonal behavior of teachers: theory, assessment and research results

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F04%3A00002118" target="_blank" >RIV/00216208:11150/04:00002118 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interpersonální styl učitelů: teorie, diagnostika a výsledky výzkumů

  • Original language description

    Přehledová studie se skládá z pěti částí. Nejprve jsou stručně vyloženy hlavní směry ve výzkumu výukové interakce. Dále je detailně rozebrána teorie osobnosti založená na Learyho modelu interpersonálního chování jedince. V třetí části přibližujeme diagnostické metody t.j. standardizované pozorování učitele nebo dotazník QTI (Questionnaire on Teacher Interaction). Ve čtvrté části shrnujeme výsledky výzkumu učitelova interpersonálního chování (determinanty: gender, etnický původ, délka pedagogické praxe,vyučované předměty, složení třídy, klima ve třídě apod.) V páté části diskutujeme o limitech metod, které se používají pro diagnostiku interpersonálního chování učitele.

  • Czech name

    Interpersonální styl učitelů: teorie, diagnostika a výsledky výzkumů

  • Czech description

    Přehledová studie se skládá z pěti částí. Nejprve jsou stručně vyloženy hlavní směry ve výzkumu výukové interakce. Dále je detailně rozebrána teorie osobnosti založená na Learyho modelu interpersonálního chování jedince. V třetí části přibližujeme diagnostické metody t.j. standardizované pozorování učitele nebo dotazník QTI (Questionnaire on Teacher Interaction). Ve čtvrté části shrnujeme výsledky výzkumu učitelova interpersonálního chování (determinanty: gender, etnický původ, délka pedagogické praxe,vyučované předměty, složení třídy, klima ve třídě apod.) V páté části diskutujeme o limitech metod, které se používají pro diagnostiku interpersonálního chování učitele.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F03%2F0940" target="_blank" >GA406/03/0940: Psychological and social school climate - theory, assessment, possible interventions</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    3330-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    54

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    28

  • Pages from-to

    101-128

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database