Interaction Patterns in the Physical Education: Presentation of the Research Project
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F08%3A00024977" target="_blank" >RIV/00216224:14510/08:00024977 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interakční vzorce ve výuce tělesné výchovy: Představení výzkumného projektu.
Original language description
Učitel a žáci se při výuce vzájemně ovlivňují. Toto vzájemné ovlivňování (interakce) se významnou měrou podílí na výsledcích výuky. Na základě vlastností osobnosti učitele a jeho pojetí výuky uplatňuje každý učitel osobité interakční vzorce, které se ještě dotváří v souvislosti s konkrétním chováním a jednáním určité třídy, resp. žáků. V příspěvku představujeme design výzkumného projektu GA ČR, jehož cílem je analyzovat a popsat interakční vzorce učitelů tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ. Teoretický základ výzkumu je ukotven v systémovém pojetí interakce a komunikace a v Learyho teorii interpersonálního chování.
Czech name
Interakční vzorce ve výuce tělesné výchovy: Představení výzkumného projektu.
Czech description
Učitel a žáci se při výuce vzájemně ovlivňují. Toto vzájemné ovlivňování (interakce) se významnou měrou podílí na výsledcích výuky. Na základě vlastností osobnosti učitele a jeho pojetí výuky uplatňuje každý učitel osobité interakční vzorce, které se ještě dotváří v souvislosti s konkrétním chováním a jednáním určité třídy, resp. žáků. V příspěvku představujeme design výzkumného projektu GA ČR, jehož cílem je analyzovat a popsat interakční vzorce učitelů tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ. Teoretický základ výzkumu je ukotven v systémovém pojetí interakce a komunikace a v Learyho teorii interpersonálního chování.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F08%2FP252" target="_blank" >GP406/08/P252: Typology of Physical Education Teachers depending on their patterns of interaction</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Učitel a žák v současné škole.
ISBN
978-80-210-4752-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—