Role of social psychology variables in thorough exploration of school climate
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F05%3A00003636" target="_blank" >RIV/00216208:11150/05:00003636 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Role sociálně psychologických proměnných v hlubším poznávání klimatu školy
Original language description
Přehledová studie diskutuje otevřené otázky týkající se výzkumu klimatu: percepce klimatu aktéry , sdílenost klimatu, mentální reprezentace klimatu. Zamýšlí se nad individuálními i skupinovými vlastnostmi aktérů, sociálním 'já', přelomovými obdobími ve škole a sociálním kontextem, v němž školy fungují.
Czech name
Role sociálně psychologických proměnných v hlubším poznávání klimatu školy
Czech description
Přehledová studie diskutuje otevřené otázky týkající se výzkumu klimatu: percepce klimatu aktéry , sdílenost klimatu, mentální reprezentace klimatu. Zamýšlí se nad individuálními i skupinovými vlastnostmi aktérů, sociálním 'já', přelomovými obdobími ve škole a sociálním kontextem, v němž školy fungují.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F03%2F0940" target="_blank" >GA406/03/0940: Psychological and social school climate - theory, assessment, possible interventions</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Psychosociální klima školy III.
ISBN
80-86633-4-54
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
24
Pages from-to
63-86
Publisher name
MSD, s.r.o.
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—