School learning at school environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F09%3A00208842" target="_blank" >RIV/00216208:11150/09:00208842 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učení ve školním prostředí
Original language description
Heslo v pedagogické encyklopedii je strukturováno do tří částí. Nejprve shrnuje výzkumy těch podob učení, které se odehrávají přímo ve škole: výzkumy výsledků učení, průběhu učení a vyučování, prostředků učení, subjektivních názorů aktérů, klimatu školya kultury školy. Poté uvádí ty znaky školního prostředí, které usnadňuje žákovo učení. Konečně bilancuje snahy intervenovat do učení ve škole.
Czech name
Učení ve školním prostředí
Czech description
Heslo v pedagogické encyklopedii je strukturováno do tří částí. Nejprve shrnuje výzkumy těch podob učení, které se odehrávají přímo ve škole: výzkumy výsledků učení, průběhu učení a vyučování, prostředků učení, subjektivních názorů aktérů, klimatu školya kultury školy. Poté uvádí ty znaky školního prostředí, které usnadňuje žákovo učení. Konečně bilancuje snahy intervenovat do učení ve škole.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pedagogická encyklopedie
ISBN
978-80-7367-546-2
Number of pages of the result
6
Pages from-to
—
Number of pages of the book
936
Publisher name
Portál
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—