Leading processes of organisational learning in schools - first steps of the research project
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00048831" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00048831 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vedení procesů organizačního učení ve škole - první kroky realizace výzkumného projektu.
Original language description
V příspěvku je představen výzkumný projekt Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení. Cílem projektu je přispět k poznání teorie a praxe vedení procesů organizačního učení ve škole. Projekt se nachází v první fázi řešení, která je orientovanána teoretické rozpracování tématu. Prvotní analýza organizačního učení ve škole probíhá ve třech obsahových rovinách, které tvoří relativně ucelený pohled na problematiku. V příspěvku budou detailněji pojednány - jde o (1) školy jako učící se organizace;(2) organizační učení jako součást kultury a rozvoje školy; (3) organizační učení z pohledu řízení a vedení školy. Pozornost je věnována zejména empiickému zkoumání uvedených obsahových rovin a jejich vzájemných souvislostí.
Czech name
Vedení procesů organizačního učení ve škole - první kroky realizace výzkumného projektu.
Czech description
V příspěvku je představen výzkumný projekt Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení. Cílem projektu je přispět k poznání teorie a praxe vedení procesů organizačního učení ve škole. Projekt se nachází v první fázi řešení, která je orientovanána teoretické rozpracování tématu. Prvotní analýza organizačního učení ve škole probíhá ve třech obsahových rovinách, které tvoří relativně ucelený pohled na problematiku. V příspěvku budou detailněji pojednány - jde o (1) školy jako učící se organizace;(2) organizační učení jako součást kultury a rozvoje školy; (3) organizační učení z pohledu řízení a vedení školy. Pozornost je věnována zejména empiickému zkoumání uvedených obsahových rovin a jejich vzájemných souvislostí.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Processes of organizational learning and their leadership and management in schools</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů