All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Changes in Teacher Education at Education Faculties in the CR 2000-2012 Based on the Bologna Process

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F13%3A10189514" target="_blank" >RIV/00216208:11150/13:10189514 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00237752:_____/13:#0000200

  • Result on the web

    <a href="http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/pedagogika/?p=1338" target="_blank" >http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/pedagogika/?p=1338</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Proměny studia učitelství na pedagogických fakultách v ČR v letech 2000-2012 dané Boloňským procesem

  • Original language description

    Studie vychází z dat, která jsou vedena v tzv. matrice vysokoškolských studentů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Studie popisuje a analyzuje průběh strukturování učitelského studia v duchu Boloňského procesu na každé z devíti pedagogických fakult devíti různých českých univerzit v letech 2000MINUS SIGN 2012. Popisuje a analyzuje proměny celkového počtu studentů na daných fakultách, porovnává průběh strukturování studia mezi devíti sledovanými pedagogickými fakultami navzájem a dynamiku zavádění strukturovaného studia. Zkoumá změnu vzájemných proporcí čtyř typů studijních programů: bakalářských, navazujících magisterských, tzv. dlouhých magisterských a doktorských programů na každé pedagogické fakultě v čase. Studuje i míru přecházení absolventů bakalářského studia do navazujícího magisterského studia a úspěšnost dokončování studia na jednotlivých fakultách. Strukturování studia učitelství je v České republice prakticky dokončeno, avšak znovu se otevírá odborná diskuse o je

  • Czech name

    Proměny studia učitelství na pedagogických fakultách v ČR v letech 2000-2012 dané Boloňským procesem

  • Czech description

    Studie vychází z dat, která jsou vedena v tzv. matrice vysokoškolských studentů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Studie popisuje a analyzuje průběh strukturování učitelského studia v duchu Boloňského procesu na každé z devíti pedagogických fakult devíti různých českých univerzit v letech 2000MINUS SIGN 2012. Popisuje a analyzuje proměny celkového počtu studentů na daných fakultách, porovnává průběh strukturování studia mezi devíti sledovanými pedagogickými fakultami navzájem a dynamiku zavádění strukturovaného studia. Zkoumá změnu vzájemných proporcí čtyř typů studijních programů: bakalářských, navazujících magisterských, tzv. dlouhých magisterských a doktorských programů na každé pedagogické fakultě v čase. Studuje i míru přecházení absolventů bakalářského studia do navazujícího magisterského studia a úspěšnost dokončování studia na jednotlivých fakultách. Strukturování studia učitelství je v České republice prakticky dokončeno, avšak znovu se otevírá odborná diskuse o je

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    63

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    33

  • Pages from-to

    427-459

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database