Changes in Teacher Education at Education Faculties in the CR 2000-2012 Based on the Bologna Process
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F13%3A10189514" target="_blank" >RIV/00216208:11150/13:10189514 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00237752:_____/13:#0000200
Result on the web
<a href="http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/pedagogika/?p=1338" target="_blank" >http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/pedagogika/?p=1338</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proměny studia učitelství na pedagogických fakultách v ČR v letech 2000-2012 dané Boloňským procesem
Original language description
Studie vychází z dat, která jsou vedena v tzv. matrice vysokoškolských studentů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Studie popisuje a analyzuje průběh strukturování učitelského studia v duchu Boloňského procesu na každé z devíti pedagogických fakult devíti různých českých univerzit v letech 2000MINUS SIGN 2012. Popisuje a analyzuje proměny celkového počtu studentů na daných fakultách, porovnává průběh strukturování studia mezi devíti sledovanými pedagogickými fakultami navzájem a dynamiku zavádění strukturovaného studia. Zkoumá změnu vzájemných proporcí čtyř typů studijních programů: bakalářských, navazujících magisterských, tzv. dlouhých magisterských a doktorských programů na každé pedagogické fakultě v čase. Studuje i míru přecházení absolventů bakalářského studia do navazujícího magisterského studia a úspěšnost dokončování studia na jednotlivých fakultách. Strukturování studia učitelství je v České republice prakticky dokončeno, avšak znovu se otevírá odborná diskuse o je
Czech name
Proměny studia učitelství na pedagogických fakultách v ČR v letech 2000-2012 dané Boloňským procesem
Czech description
Studie vychází z dat, která jsou vedena v tzv. matrice vysokoškolských studentů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy. Studie popisuje a analyzuje průběh strukturování učitelského studia v duchu Boloňského procesu na každé z devíti pedagogických fakult devíti různých českých univerzit v letech 2000MINUS SIGN 2012. Popisuje a analyzuje proměny celkového počtu studentů na daných fakultách, porovnává průběh strukturování studia mezi devíti sledovanými pedagogickými fakultami navzájem a dynamiku zavádění strukturovaného studia. Zkoumá změnu vzájemných proporcí čtyř typů studijních programů: bakalářských, navazujících magisterských, tzv. dlouhých magisterských a doktorských programů na každé pedagogické fakultě v čase. Studuje i míru přecházení absolventů bakalářského studia do navazujícího magisterského studia a úspěšnost dokončování studia na jednotlivých fakultách. Strukturování studia učitelství je v České republice prakticky dokončeno, avšak znovu se otevírá odborná diskuse o je
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Volume of the periodical
63
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
33
Pages from-to
427-459
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—