All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The External Assessment of the Quality of Teaching by Students in Czech Universities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F13%3A10189555" target="_blank" >RIV/00216208:11150/13:10189555 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/pedagogika/files/2014/01/P_2013_3_03_Extern%C3%AD_301_327.pdf" target="_blank" >http://userweb.pedf.cuni.cz/wp/pedagogika/files/2014/01/P_2013_3_03_Extern%C3%AD_301_327.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Externí hodnocení kvality výuky na vysokých školách využívající názoru studentů

  • Original language description

    Studie charakterizuje základní pojmy, jimiž jsou: kvalita práce vysoké školy a zajišťování kvality (tj. zlepšování kvality i odpovědnost za kvalitu - akontabilita). Zdůrazňuje, že je nutná provázanost vnitřního hodnocení (které provádí vysoká škola samapro svoji potřebu) s vnějším, externím hodnocením, které uskutečňují orgány pověřené státem. Jádro studie se věnuje pedagogicko-psychologickým aspektům externího hodnocení ve speciálním případě, kdy jde o celostátní hodnocení a posuzovateli kvality prácevysokých škol jsou studenti těchto škol. Jde tedy o sumativní hodnocení, jež se opírá o zkušenosti studentů s výukou na katedře a univerzitě (tj. hodnocení typu DUE - Departmental and University Experiences). Studie bilancuje vlivy, jež ohrožují validitu měření.

  • Czech name

    Externí hodnocení kvality výuky na vysokých školách využívající názoru studentů

  • Czech description

    Studie charakterizuje základní pojmy, jimiž jsou: kvalita práce vysoké školy a zajišťování kvality (tj. zlepšování kvality i odpovědnost za kvalitu - akontabilita). Zdůrazňuje, že je nutná provázanost vnitřního hodnocení (které provádí vysoká škola samapro svoji potřebu) s vnějším, externím hodnocením, které uskutečňují orgány pověřené státem. Jádro studie se věnuje pedagogicko-psychologickým aspektům externího hodnocení ve speciálním případě, kdy jde o celostátní hodnocení a posuzovateli kvality prácevysokých škol jsou studenti těchto škol. Jde tedy o sumativní hodnocení, jež se opírá o zkušenosti studentů s výukou na katedře a univerzitě (tj. hodnocení typu DUE - Departmental and University Experiences). Studie bilancuje vlivy, jež ohrožují validitu měření.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    63

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    27

  • Pages from-to

    301-327

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database