Social skills of teachers and possibilities of their development by video interaction guidance
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F05%3A00006678" target="_blank" >RIV/00216208:11210/05:00006678 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí videotréninku interakcí
Original language description
Článek shrnuje výsledky studie zaměřující se na možnosti využití metody videotrénink interakcí (VTI) při rozvoji sociálních dovedností učitele.
Czech name
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí videotréninku interakcí
Czech description
Článek shrnuje výsledky studie zaměřující se na možnosti využití metody videotrénink interakcí (VTI) při rozvoji sociálních dovedností učitele.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pražské sociálně vědní studie / Prague Social Science Studies
ISSN
1801-5999
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
PSY 003
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
24
Pages from-to
1-24
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—